Gå til innhold

Anbefal meg en veske/clutch!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal få en veske i gave. Dette er spesifikasjonene:

- Budsjett 8000,-.

- Enten fra nett, butikk eller kjøpes i utlandet.

- Sort.

- På størrelse med clutch eller litt større.

- Skulderreim.

- Drømmen er en Chanel.

Hvilken veske ville du anbefalt?

Anonym poster: 810da5474fee04c4a006c64874d5a779

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper noen kan ta seg tid til å svare på denne. Jeg syns det er så vanskelig med budsjettet gitt.

Skrevet

Hva med et søk på ebay? Du kan finne en pent brukt vintage Chanel til den prisen. Syns det ofte er mer sjarm i noe ikke alle andre har;)

Skrevet

Om drømmen er en Chanel så ville jeg satt pengene på konto og spart en stund så du kan kjøpe nettopp en Chanel.

Skrevet (endret)

Om drømmen er en Chanel så ville jeg satt pengene på konto og spart en stund så du kan kjøpe nettopp en Chanel.

Enig. Spar pengene enn å kjøpe deg en veske du ikke er helt nuts etter.

Jeg har prøvd å finne en veske som passer dine kriterier. Men har ikke kommet på noen enda. Marc by marc jacobs og michael kors har litt rimeligere vesker. De koster vel fra 2500 kr og opp i mot 5000? Har ikke så veldig peiling på de veskene, men tror det er ca pris.

Kunne tipset deg om noen fine klassiske sorte vesker,men de koster fra 10000 kr og oppover.

Endret av amadine
AnonymBruker
Skrevet

Det skal være en gave, så jeg kan ikke putte pengene på hold. (Personen vil gi meg en "skjemmebort-"gave, og har gitt meg makspris.)

For et luksusproblem! :fnise:

Vil gjerne ha noe klassisk, som varer - derfor jeg tenkte veske... Kanskje jeg burde gå for en Burberry trench coat istedet?

Ellers er jeg veldig interessert i linker til vintage Chanel på Ebay!

Takk alle sammen som svarer. :)

Skrevet

her er min kule jeg fikk her om dagen...

946210_10152813269730285_1414772212_n.jpg

936427_10152813272880285_1845458328_n.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være en gave, så jeg kan ikke putte pengene på hold. (Personen vil gi meg en "skjemmebort-"gave, og har gitt meg makspris.)

For et luksusproblem! :fnise:

Vil gjerne ha noe klassisk, som varer - derfor jeg tenkte veske... Kanskje jeg burde gå for en Burberry trench coat istedet?

Ellers er jeg veldig interessert i linker til vintage Chanel på Ebay!

Takk alle sammen som svarer. :)

Bare å søke på vintage Chanel clutch e.l. På ebay, så ser du hva som dukker opp;) se nøye på bildene etter evt skrammer og riper, og be gjerne om hjelp på purseforum sine" authenticate this" tråder. Så skal du være ganske safe=) mange selgere tilbyr også full refund hvis det skulle vise seg å være falsk vare. Og såklart, sjekk at selger har gode reviews, og en del salg bak seg fra før.

Jeg har nesten feilfrie vesker fra Celine, Louis vuitton og Chanel takket være ebay. Til en brøkdel av prisen, og modeller som ikke mange andre har.

Anonym poster: 3492c13bec7a5c9ba92c4e6a5752b041

Skrevet

Hvis du skal kjøpe via ebay så bruk for guds skyld forum.purseblog.com for å få den autorisert først. Mye som selges på ebay er kopier.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Innlegg slettet da KG som forum ikke skal benyttes til reklame for eget foretak.

Spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM til meg.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus
Skrevet

ts? Hvor ble du av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...