Gå til innhold

Hvordan finne ut om en nettdater er feit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå lurte jeg dere inn med en teit overskrift, men det er vel ikke så langt fra det jeg lurer på:

Jeg er en mann som ikke har noen problemer med "noen par kilo ekstra". Heller ikke "feit" om personen er awesome.

Men jeg vil gjerne vite dette før jeg spø om å treffes... Har gått på en smell der før, hun var rett og slett mye større en jeg var forberedt på og det satte meg litt ut (var ikke kjempeinteressert i utgangspunktet heller)

Når de ikke oppgir kroppsfasong (eller oppgir "noen kilo ekstra"), og heller ikke har annet enn profilbilde, hvordan kan jeg fiske ut denne infoen?

Er det tåpelig å spørre om bilder av helfigur?

Anonym poster: c200649ef8d02370cef2937d82e358c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på myspace-vinklede bilder.

Anonym poster: ce69f1cd155ebcfdc5b04d08a34b5f16

• Liker 1
Skrevet

Tja, litt. Syns i hvertfall jeg. Det vitner om litt overfladisk tankegang?

Jeg hadde bare valgt den der gode, gammeldagse "stole-på" måten. Oppgir de normal kroppsbygning ville jeg regnet med at det var fakta. Og hvis det skulle vise seg at det var et stykke fra sannheten er det jo bare å løpe. Det følger ingen forpliktelser med å date, derfor det er så gøy :fnise:

• Liker 1
Gjest abcdefgh
Skrevet

Erfaring fra internett generelt så er jenter med bare close up bilder av ansiktet ofte en god indikasjon!

• Liker 4
Skrevet

Er jo ikke verre enn at du kan spør om helkroppsbilde?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3f864-Pearchan15.jpg

Anonym poster: 984ccfb75aac75b16e96e65af2282c5e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

3f864-Pearchan15.jpg

Nåå...stakkars...fin hu der vel:)

Anonym poster: 504f0f057f7059a96a8e1a576d3d9e09

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nåå...stakkars...fin hu der vel:)

Ansiktet er fint og vakkert ja. Resten av kroppen derimot... Uff, leit å si det, men hun var tjukk altså! :(

• Liker 5
Skrevet

spør om dama har hobbyer og fisk frem noen bilder av damen involvert i nevnte hobby ?

Skrevet

Ja, aldri spør om bilde i helfigur :P

Prøv å forhøre deg om hobbiene hennes, finn ut hvordan vennene er (eller ser ut), hvilken jobb hun har osv... Alle småting.

Det beste ville jo vært om du klarte å finne henne på facebook!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank dame på nett som ikke legger ut bilder av kropp fordi det er så mange rare men der. Ønsker bare ikke å "trigge" dem mer. Jeg oppgir ikke vekt i profilen, men skriver (som sant er) at jeg trener mye og spiser sunt. OG at min fremtidige kjæreste bør gjøre det samme.

Anonym poster: f544bfaccf063eeba3cb1a4bf4520f71

Gjest Murica
Skrevet

De gjorde en undersøkelse på noe ala dette.

Kvinners største frykt er å møte på en voldtektsmann.

Menns største frykt er å møte på en som er veldig overvektig.

Be om å få ett helfigur bilde før dere møtes, ikke noe frekt ved det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du kan gardere deg helt. Jeg datet en fyr fra nettet en gang som nærmest var overrasket over at jeg så ut slik som på bildene, det var visst ganske utbredt å sette inn gamle bilder, pynte på sannheten osv. Å adde på FB først er sikkert smart, eller skype.

Anonym poster: 4b323a2012b9ff1256e85a63c597dd98

Skrevet (endret)

Nå lurte jeg dere inn med en teit overskrift, men det er vel ikke så langt fra det jeg lurer på:

Jeg er en mann som ikke har noen problemer med "noen par kilo ekstra". Heller ikke "feit" om personen er awesome.

Men jeg vil gjerne vite dette før jeg spø om å treffes... Har gått på en smell der før, hun var rett og slett mye større en jeg var forberedt på og det satte meg litt ut (var ikke kjempeinteressert i utgangspunktet heller)

Når de ikke oppgir kroppsfasong (eller oppgir "noen kilo ekstra"), og heller ikke har annet enn profilbilde, hvordan kan jeg fiske ut denne infoen?

Er det tåpelig å spørre om bilder av helfigur?

Anonym poster: c200649ef8d02370cef2937d82e358c6

Det er IKKE tåpelig å spørre om helkroppsbilde om bildene hun har ikke viser kroppsform og det ikke er nevnt i infoen. Er det kun ansiktsbilder er hun ikke slank ihvertfall..., det er min ærlige erfaring, og nå kjøreregel.

Nå kan ikke jeg fatte og begripe hvorfor man ikke bare skriver "et par kilo ekstra" om man har det da. Man gjør jo bare seg selv en bjørnetjeneste. Som om mannen ikke skulle satt opp hvor høy han er.

Endret av Sommee
AnonymBruker
Skrevet

De gjorde en undersøkelse på noe ala dette.

Kvinners største frykt er å møte på en voldtektsmann.

Menns største frykt er å møte på en som er veldig overvektig.

Husk på det kvinner, hvis du er tjukk og møter en mann da er det det samme som at du voldtar han. Så vær så snill å fortelle det på forhånd!

• Liker 2
Skrevet

Ofte benytter kvinner seg av å ta bilder langt ovenfra og ned, for da ser de slankere ut, samtidig som kløften kommer mer frem. Ser du at hånden går ganse langt opp vil hun automatisk virke smalere i ansiktet enn hun egentlig er, og sikkert ha større kropp enn du tror og!

Skrevet

Vel er ikke galt med noen kilo ekstra, men man skal ha kapasitet til å trene og holde seg i form det er hva jeg setter som krav.

Skrevet (endret)

Bare regn med at de er én kategori større enn det de har oppgitt. Dersom kategoriene f.eks. går som følger:

tynn - slank - normalvektig - noen kilo ekstra - overvektig

...så flytter du henne bare én plass lenger til høyre i hodet ditt, og du er mest sannsynlig på riktig sted.

Endret av Rumpenisse
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finne ut hvordan nettdatern egentlig ser ut?

Gjør som meg. Avtal et møte på en bestemt plass. Møt opp litt tidligere og observer. Synes du dama/fyren ikke levde opp til dine forventninger så bare snur du å går. ..eller ser daten bra ut så "møter du opp".

Anonym poster: 94391dc34ca64a0635e03df12031aa68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...