Varglun Skrevet 13. mai 2013 #1 Del Skrevet 13. mai 2013 Tittelen sier vel sitt, men jeg gjentar nå allikevel. Jeg ønsker oppskrifter på til dels enkle vegetartapasretter som kan lages dagen i forveien da jeg ikke får tid å lage det den dagen jeg skal ta den med. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 14. mai 2013 #2 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) falafel hummus tortillalefser med kremost(liker den med urter fra tine) og salat og honningmelon små pannekaker Halve paprika med vegetersoyablanding med ost på gratinert i ovnen Stekt polenta med dip Bakte småpoteter med halvsalt og olivenolje Her er også mange gode veganske forslag Endret 14. mai 2013 av Julia Lawless 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småhjerte Skrevet 3. juli 2013 #3 Del Skrevet 3. juli 2013 Stekte småpoteter med olivenolje og havsalt med en dipp til Grønnsaker med dipp Ost og kjeks Mini vårruller Bakte tomater/paprika i en blanding av olivenolje med f.eks. basilikum eller pesto Grillspyd med grønnsaker Tomat og mozarella salat Løkringer - ostesticks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå