Gå til innhold

Servietter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha et litenog avslappet utebryllup i sommer i Hellas.. Allikevel vil jeg at bordet skal være fint, selvom det ikke er stivt. Er 17X17 servietter for små til middag? Blir det dessert/kaffeservietter? Er det harry å ha serviettene i glasset? Kan jeg legge se med en enkel brett på fatet med kniv og gaffel oppå? Hva synes dere, bør de være større?

Anonym poster: d89655f62d071e16822da12cdee8527a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

17x17 er ganske smått å dekke med til selskap. Det er da vanligst med 40x40 og 48x48.

De små er ofte vanskelig å gjøre noe spesielt/pent med da de ofte ikke er stive/tykke nok.

Anbefaler dunilin kvalitet fra Duni. De gir litt ekstra piff

:-)

Lykke til med Hellas-bryllup!

Endret av Semydfe
AnonymBruker
Skrevet

17x17 er ganske smått å dekke med til selskap. Det er da vanligst med 40x40 og 48x48.

De små er ofte vanskelig å gjøre noe spesielt/pent med da de ofte ikke er stive/tykke nok.

Anbefaler dunilin kvalitet fra Duni. De gir litt ekstra piff

:-)

Lykke til med Hellas-bryllup!

Takk! Hvor får jeg kjøpt disse?

Anonym poster: d89655f62d071e16822da12cdee8527a

Skrevet (endret)

Duni servietter selges ofte på Mega/Coop prix el. andre dagligvareforretninger med bra assortiment. Anbefaler også 40x40 servietter til middag/ selskap, de andre er kaffeservietter. ;)

Hvis du vil gjøre litt ut av serviettene, kan du søke på serviettbretting demonstrasjon youtube etc. Fant en da jeg planla konfirmasjon ifjor, men la den ikke i favoritter, ellers ville jeg delt lenke nmed deg. Lykke til!

Endret av septemberbrura
  • Liker 1
Skrevet (endret)

De store har de blant annet på Staples.

Ellers tror jeg det går å kjøpe direkte fra Duni. De har stort sortiment. Mulig det kun er hvis du skal en god del...

Sjekk www.duni.com

Endret av Semydfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...