Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaring med ferie i Danmark med baby? Jeg og samboer'n vil gjerne dra på en ferie i sommer,og da blei det Danmark men hvor? Noen forslag? Helst i Nordjylland.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere skal leie feriehus i danmark denne sommeren, så må dere først og fremst forsøke å finne noe som er ledig. Vi bestilte vår i fjor, og i jula var det fullbooket hele sommeren igjenom. Alt som er bra går lang tid i forveien.

Forøvrig har jeg vært i feriehus begge gangene vi har hatt et ferskt familiemedlem. En ypperlig ferieform med småbarn :)

Anonym poster: a7411d6990ea01dd3013812217b938d9

Skrevet

Hvor har dere vært da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi var i Ebeltoft og storkoste oss. Hadde da med tre små barn og en litt større. Da minsten var tre mnd leide vi hus i et feriesenter. Var greit for de to litt større barna, og så var alt vi trengte der. Bading, strand og lekeområde ute og inne.

Anonym poster: 6b5495085dad966043bbbf24343357bc

Skrevet

Ikke noe problem i det hele tatt å reise med baby. Det har vi gjort mange ganger.

Som sagt over her, finn og bestill raskt! Det er veldig populært.

Dere må først finne ut av hvor mange soverom dere trenger. Kan baby sove inne med dere? Eller trenger baby eget rom?

Og reiseseng koster ekstra med mindre dere tar med selv. Vi har bodd på Rønbjerg feriesenter, Lalandia i billund og vi har leid hytter via dancenter eller privat utleie på finn.no.

Ofte har vi bare ringt direkte til Colorline når vi har funnet ut av "kravene" som soverom, pris og datoer. Så hjelper de med å finne feriesenter eller hotell. Men hvis dere vil leie feriehus eller hytte så må dere nok finne frem og bestille selv. Er massevis på nettet. Dere kan komme langt med finn.no alene. Men da må dere sjekke at det er ledig på båten samme datoer som dere skal bestille. Og jeg repeterer, bestill nå så fort dere kan før alt er fullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...