Gjest Badabing Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Ser Sopranos på HBO Nordic sammen med kjæresten, men skulle hatt en serie å følge med på når jeg er alene. Har likt serier som: Boardwalk Empire Generation Kill Band of Brothers Six Feet Under Game of Thrones Carnivalé Hva er ellers det beste på HBO Nordic?
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Bumper opp siden flere kanskje har fått seg det nå som det ikke er bindingstid lenger?
Fibonacci Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 The Wire er veldig bra, det tar bare litt tid å komme inn i den. Vel verdt det De seriene jeg har sett mest av på HBO Nordic er Game of Thrones, True Blood, Girls, Continuum, The White Queen, Vikings (men den tror jeg ikke ligger der ennå) og Hit & Miss. Ellers skal jo The Newsroom og Masters of Sex være bra etter hva jeg har hørt.
Fibonacci Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 (endret) Dobbelt.. Endret 14. november 2013 av La Traviata
Huttetugla Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Det finnes ingen TV-serie som for mitt vedkommende har slått Six Feet Under.
Gjest Pinkgirl Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Girls og Hello Ladies. The Wire er vel ok. men jeg har bare sett de første episodene, synes ikke det er så bra så langt, men har hørt at det blir bedre. Og six feet under 1
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 The Wire hadde jeg glemt! Herlighet. Favoritten min sammen med Six Feet Under. Girls har jeg også sett. Skal sjekke ut resten av det dere nevner, tusen takk!
Gjest Pinkgirl Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Hello ladies er ikke såå bra forresten. Men det er en helt grei serie, blir litt bedre etter flere episoder og. Dexter og Entourage tror jeg finnes på HBO nordic også ?
Gjest Pinkgirl Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Det finnes ingen TV-serie som for mitt vedkommende har slått Six Feet Under. Da har du ikke sett Breaking Bad. 1
Silfen Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Er det noe for barn på HBO? Altså med norsk tale?
Gjest Pinkgirl Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Kom på at Curb your enthusiasm er på HBO Nordic også :D
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Da har du ikke sett Breaking Bad. Breaking Bad er veldig bra, men slår definitivt ikke Six Feet Under! 2
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Hello ladies er ikke såå bra forresten. Men det er en helt grei serie, blir litt bedre etter flere episoder og. Dexter og Entourage tror jeg finnes på HBO nordic også ? Entourage var ikke helt min greie. Og ellers er ikke komedier noe for meg. Liker svart humor og drama best. Jo mørkere, jo bedre.
Huttetugla Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Da har du ikke sett Breaking Bad. Det har jeg faktisk
Gjest Pinkgirl Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Da har vi ulik serie-smak. For jeg synes Breaking bad er mye bedre enn six feet under, selv om jeg liker Sfu veldig godt og.
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Ser at Hello Ladies har fått terningkast 3, og at Continuum er scifi.. Noen som har sett In Treatment? Er den bra?
Thought-Fox Skrevet 15. november 2013 #17 Skrevet 15. november 2013 Noen som har sett In Treatment? Er den bra? Jeg liker den godt, men synes at sesong 2 er bedre enn sesong 1. Har du sett Rome? Den er veldig bra.
Silfen Skrevet 15. november 2013 #18 Skrevet 15. november 2013 Er det noe for barn på HBO? Altså med norsk tale? Ingen som har HBO som vet om de har barneserier der?
Gjest Badabing Skrevet 15. november 2013 #19 Skrevet 15. november 2013 Jeg liker den godt, men synes at sesong 2 er bedre enn sesong 1. Har du sett Rome? Den er veldig bra. Takk! Nei, har bare prøvd meg på Rome, men kom ikke helt inn i det. Får kanskje prøve igjen.. Ingen som har HBO som vet om de har barneserier der? Sorry, jeg tenkte at jeg skulle sjekke i går, men glemte det. Kunne ikke se at de har noen barneserier, og de har bare veldig få familiefilmer (under 10 stk). Ville nok helst gått for Netflix når man har barn. HBO er ikke i nærheten av Netflix når det gjelder utvalg av serier/film. Jeg har det egentlig bare fordi jeg følger med på noen serier der, men bruker Netflix mest.
Silfen Skrevet 15. november 2013 #20 Skrevet 15. november 2013 Ja, har netflix, men det er så lite der for meg. Mini bruker det jo masse, men jeg er heldig om jeg finner noe jeg vil se. På tvn så får jeg bare norsk netflix, så mulig jeg må gå tilbake til å se på pcn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå