Evie Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Kan noen tipse om et sted i Oslo de tilbyr en rask innføring i brudevals? Helgekurs eller liknende. Håper noen kan hjelpe :-)
Evie Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2013 Takk, men har du prøvd dem? Skulle gjerne også hørt fra noen som har erfaring. Vil liksom ikke betale for noe jeg kunne lært via youtube.
Petalouda Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Vi har gått på kurs på Lillestrøm - kan anbefales http://www.uniquedanseklubb.no/
Evie Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2013 Takk! Var dere på kurs mange ganger eller weekendkurs?
Petalouda Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Vi hadde èn privattime med han som eier hele sulamitten, Tom Skamo. Seks hundre kroner og litt øving hjemme i ettertid, og valsen sitter som et skudd Det kan være en fordel å øve litt på box-step først, sånn at man har litt peil på hva som skal skje. Det er for å få rytmen liiiitt inn under huden før timen, det er ikke absoultt nødvendig altså, men en fordel
CC* Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Vi hadde to privat timer med han som driver danseløvene. Han er kjempeflink og vi lærte masse på de to timene! Da startet vi dansen med brudevals og gikk etterhvert over til å danse salsa... Øvde litt hjemme i tillegg... Gikk veldig bra! Er noen år siden, men ser at prisen er lik, 750,- per time. Lykke til!
cecilie85 Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Hvis jeg husker riktig er det gratis brudevalskurs på deichmanske bibliotek i Oslo I KVELD, i regi av kom og dans. Tror detvsr kl 18.00 Vi har booket kurs for lenge siden hos kom og dans søndag 2.juni, ikke dyrt det heller.
Evie Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2013 Takk for tips, det var i går dessverre. Jeg har utdrikningslaget mitt lørdag 1. Juni så tror det blir litt optimistisk å ta en tur på kurs den 2. Juni. Men nå har jeg fått flere gode tips så skal ta en ringerunde og booke en time jeg :-)
cecilie85 Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Ja herlighet, onsdag allerede idag. Tiden flyr fra meg. Mulig kom og dans arrangerer kurs senere også, ellers har du jo fått andre sikkert gode tips her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå