AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har lest meg gjennom noen tråder her, og jeg trur jeg må komme meg bort før jeg mister helt troen på mitt eget kjønn, det kvinnelige. Er typen din en som bedrar deg, lyver til deg, behandler deg dårlig, får deg til å mistrives, kaller deg stygge ting, holder deg på gress, stjeler fra deg, mishandler deg, lar deg ta alt husarbeidet, bryr seg ikke om barna dine/deres, bruker dop, drikker for mye, kjefter og smeller og gud hjelpes jeg vet ikke hva dere finner dere i. Slutt å prøv å forandre han. Kvitt deg med han og finn på noe annet. Stikkord: Selvrespekt! Og, den eneste som har ansvar for ditt ve og vel, er du sjøl. Anonym poster: 6b567934f33a5d7836d8d2656c3e3442 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Word ! Men dette finner man overalt i samfunnet, men i noe mindre doser om gangen gjerne. Når folk samles her for å diskutere, sanke meninger og andre perspektiver. Om gjerne forhold og douchbags / bitches som behandler damene / mennene dårlig, så blir det jo sånn da. Anonym poster: 9f992481d7be00f39b0c126731e115da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå