Snuppa97 Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Hei, jeg har hørt at viss du pleier å få mye mensensmerter før du er gravid så får du mye mindre smerter etter og motsatt... er dette sant? har vært veldig nysgjerrig på dette siden jeg hørte det så hadde vært fint å finne ut av det en gang for alle
Gjest RockOn Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Dette tror jeg er individuelt egentlig, men mine kvinnelige slektninger på min mors side har alle hatt kraftige plager da de har hatt mensen, og det ble ikke bedre etter graviditeten. Og jeg må si jeg ventet spent selv, men fikk igjen mensen veldig tidlig og var like vondt.
Eneri Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 For meg stemmer dette i alle fall. Før første svangerskap hadde jeg så sterke menstruasjonssmerter at jeg hadde kramper og lå i senga og gråt den første dagen av menstruasjonen hvis jeg ikke tok smertestillende. Etter første svangerskap var smertene betydelig reduserte; trengte bare ibux e.l første dag av menstruasjonen av og til. Etter andre svangerskap er menstruasjonssmertene så og si helt borte. Kan av og til kjenne "smertesting i eggstokkene". Jeg har hørt om slike tilfeller som mitt, men har ikke hørt om at de som var smertefrie før svangerskap fikk menstruasjonssmerter etter fødsel.
Easy Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Hehe, endret seg ikke for min del. Hadde kraftige smerter før og kraftige smerter nå. Det som endret seg var vel strengt tatt at jeg visste hvor vondt det KUNNE gjøre, så da ble alt annet småsaker
Snuppa97 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2013 (endret) ok, tusen takk Endret 13. mai 2013 av Snuppa97
Bolla! Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Nå har jeg bare hatt en menstruasjon etter fødselen. Før graviditeten var jeg bestandig plaget med sterke smerter under mensen, men nå kjente jeg så og si ingenting, men blødningen var mye større enn før graviditeten.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #8 Skrevet 14. mai 2013 For meg ble det værre. Eggløaningssmertene ble også mye mye sterkere. Har bare hatt to runder etter graviditeten og håper virkelig ikke dette vedvarer Anonym poster: 488f11ceb50a7d0a1eab66e79f0f49eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå