AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Før jeg får mensen fikk jeg ofte en "during" i magen og noen ganger hoftene. Ikke noe vondt men akkurat som en liten ting som vibrerer svakt. Nå har jeg det samme 5 uker før termin, kan det være begynnende fødsel? Noen som kjenner igjen følelsen? Anonym poster: a5825eae60a45508b8bfa2e27a0b70b7
Orchideae Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Her startet det som noe jeg trodde var steeeerke kynnere. Minnet ingenting om det du beskriver. Endret 13. mai 2013 av Orchideae
MsPaddington Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Jeg kjente det begynte å murre litt nederst i magen og ryggen ca. 1 døgn før fødsel. Det var såpass svakt at jeg ikke tenkte mye over det der og da, men det var nok første tegnene på at noe var på gang. Men jeg ville ikke stresset med det hvis jeg var deg. Graviditet i seg selv er jo en stor belastning på kroppen, og det er jo ikke så rart hvis du kan kjenne det litt både i magen og hoftene innimellom. Men blir smertene sterkere ville jeg vel tatt kontakt med legen for å være på sikre siden!
ara Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Hos meg var "menssmerter" det første tegnet på at det var igang. Men dette er så individuelt og det kan hende det er modning og ikke fødsel med det første. Kroppen begynner å gjøre seg klar. Du får bare vente og se om smertene tar seg opp Lykke til med innspurten!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Det begynte slik hos meg også, denne murringen og svake menssmerter. Men det var ikke selve fødselen som var i gang, men modningen. Jeg gikk med det i flere uker sammen med mer kynnere enn vanlig. Det er nok noe på gang hos deg også, men tror dessverre ikke det er fødsel helt ennå. Lykke til! Anonym poster: 726a4f5c7643fb30e352f933836fdc97
Longgone Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har ikke født enda så jeg kan dessverre ikke svare deg, men jeg leste et sted på nettet at vibrering er fosteret som tisser! Høres veldig rart ut men det er visst mange som har kjent det :-P
LillaFrosk Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Her startet det som noe jeg trodde var steeeerke kynnere. Minnet ingenting om det du beskriver. Akkurat samme her. Skjønte ikke at det var fødsel før det ble megavondt. (Var i uke 35. Var ikke akkurat forberedt på at det kunne skje når som helst)
prinsessemamma3 Skrevet 14. mai 2013 #8 Skrevet 14. mai 2013 Det kan være starten på modningsfasen hvor barnet er klart og livmorhalsen begynner å synke sammen. Hvis det er det, vil du merke mer magemurringer etterhvert. Du vil få tydelige tegn som gjør deg sikrere på at noe er i gang... Hvil og plei deg selv det du kan, da samler du overskudd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå