Gå til innhold

Facebook - skjule grupper, statuser for offentligheten("public")?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt facebook-hjelp her...

Jeg sjekket hvordan profilen ser ut "offentlig", og ser at det er mulig å se grupper jeg er med i, gamle statuser(fra 2008 og sånt!). Jeg vil kun at venner skal kunne se dette, hvordan gjør jeg det?

Fant ingen sted på personvern-innstillingene hvor jeg kan gjøre grupper, statuser(som er gamle så det er laaaangt å bla) KUN synlig for venner.

vil ikke at alle skal se det offentlig.

Anonym poster: 36b684457722296e754e766411cc139f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt facebook-hjelp her...

Jeg sjekket hvordan profilen ser ut "offentlig", og ser at det er mulig å se grupper jeg er med i, gamle statuser(fra 2008 og sånt!). Jeg vil kun at venner skal kunne se dette, hvordan gjør jeg det?

Fant ingen sted på personvern-innstillingene hvor jeg kan gjøre grupper, statuser(som er gamle så det er laaaangt å bla) KUN synlig for venner.

vil ikke at alle skal se det offentlig.

Anonym poster: 36b684457722296e754e766411cc139f

Tror det er en knapp et eller nnet sted hvor du kan velge "gjør alle gamle ting synlig for kun venner, men husker ikke hvor den er. Sannsynligvis på personverninnstillingene

Anonym poster: 8d88fab43072137eb4c256b36e3d9e6b

AnonymBruker
Skrevet

Fant ikke den knappen :( noen andre som vet?

Ser nå også at "Nylige aktiviteter" kommer på "view as", altså for offentligheten. Byttet språket jeg bruker nettopp også kommer det opp "offentlig", vil ikke at dette skal komme opp. Hvordan gjør jeg sånn at "aktiviteten" min er kun synlig for venner??

Herregud, en stund siden jeg sjekket personverninnstillingene så har de endret mye :frustrert:

Anonym poster: cdb750e14680e59bea314f6b3aa6f8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...