Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en evig følelse av at jeg kommer til å elske eksen min for alltid. Uansett hvor lang tid det går og hvor mange mennesker som kommer og går så har jeg noe spesielt for han. Har nå gått 3 år siden forholdet vårt tok slutt, og før dette har vi ikke snakket noe i det hele tatt. Nå har han begynt å ta kontakt igjen ved å sende meg meldinger. Meldingene er helt tilfeldig uten særlig innhold, typiske ting som hva gjør du, god morgen og god natt. Ikke noe særlig flørtene tone, men nok til at jeg faller på nytt. Er noe med denne mannen som treffer meg så hardt. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut av hva han tenker? Vil så gjerne være med han, møte han å snakke ut, men jeg tørr ikke fordi jeg er uendelig redd for fallhøyden. Hvorfor tror dere han plutselig tar opp smått kontakt nå? Forstår virkelig ingenting da vi hadde et tøft brudd og jeg trodde han ikke hadde noe til overs for meg. Vi var sammen i 3 år og han var min første kjærlighet og jeg var hans. Noen av dere som har opplevd lignende? Hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en evig følelse av at jeg kommer til å elske eksen min for alltid. Uansett hvor lang tid det går og hvor mange mennesker som kommer og går så har jeg noe spesielt for han. Har nå gått 3 år siden forholdet vårt tok slutt, og før dette har vi ikke snakket noe i det hele tatt. Nå har han begynt å ta kontakt igjen ved å sende meg meldinger. Meldingene er helt tilfeldig uten særlig innhold, typiske ting som hva gjør du, god morgen og god natt. Ikke noe særlig flørtene tone, men nok til at jeg faller på nytt. Er noe med denne mannen som treffer meg så hardt. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut av hva han tenker? Vil så gjerne være med han, møte han å snakke ut, men jeg tørr ikke fordi jeg er uendelig redd for fallhøyden. Hvorfor tror dere han plutselig tar opp smått kontakt nå? Forstår virkelig ingenting da vi hadde et tøft brudd og jeg trodde han ikke hadde noe til overs for meg. Vi var sammen i 3 år og han var min første kjærlighet og jeg var hans. Noen av dere som har opplevd lignende? Hvordan gikk det?

Hvordan var forholdet deres? Var det turbulent? Var det han som sa slutt, evt hvorfor? Vet du om han har sett noen andre?

Skrevet

Var han utro mot deg? Siden dere hadde et tøft brudd?

Gjest Gjest
Skrevet

Han var aldri utro mot meg nei. Var turbulent og bestod av mye småkrangling ofte, men hadde det også veldig fint sammen. Føler at jeg aldri kan bli ordentlig lykkelig uten han. Jeg gjorde det slutt med han fordi jeg ikke orket mer krangling, så angret jeg på dette og da klarte ikke han å være med meg der og da. Det han sa var at vi kommer til å bli sammen igjen, men ikke akkurat nå. Siden det har vi omtrent ikke snakket, truffet han et par ganger på byen, men nå plutselig traff jeg han på byen for noen uker siden og etter det har vi snakket jevnlig. TS

Gjest Gjest
Skrevet

Han har forresten ikke hatt noe seriøst forhold siden den gang som jeg vet om

Gjest Gjest
Skrevet

Han har forresten ikke hatt noe seriøst forhold siden den gang som jeg vet om

Har du hatt forhold etter han?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja 1 forhold etter han som jeg ikke følte var rett fordi jeg ikke var ordentlig ferdig med eksen.

Gjest Gjest
Skrevet

sann kjærlighet og livet ellers har desverre ingen bruksanvisning!

Men vil likevel fortelle min erfaring.

Jeg bor nå sammen med min x igjen. Grunnen til det ble slutt,var en kombinasjon at vi var veldig ung og vi ikke taklet følelser i forbinnelse med at en av oss mistet sin mor.vi var for unge til å forstå. vi tok feile valg og klarte ikke dette med følelser. vi ble begge etablert på ny,fikk barn etc.

Da vi begge møttes tilfeldig etter 15 år kunne vi plutselig sette ord på dei vanskelige tingene fra svunen tid!

Kjærligheten hadde ikke død,bare vert i dvale. Vi viste også den gangen at vi elsket hverandre,men måtte gi opp. Nå har vi vert sammen i 4 år det er fantastisk og vi er lykkelige!

Ja rosenrødt blir det nok ikke livet ut,men jeg tror at årsaken til bruddet har alt å si for ett eventuelt nytt forhold. Er det sjalusi,utroskap og vonde følelser vil jeg tro det blir vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...