Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 Det er nå en del dager siden jeg fjernet hårene på leggene og sitter i igjen med nuppette/ingrodde hår og kløende legger. Det er rødt rundt de ingrodde hårene, og det klør noe veldig. Blir gal av kløen i tillegg til at det ser veldig stygt ut. Må gå i nylonstrømper i morgen (JOBBEN KREVER DET I MORGEN), så hva kan jeg gjøre for å bli snarest bedre? Har bare funnet råd om hva man skal gjøre rett etter at man har babert/nappet leggene. Og de rådene funker jo ikke nå. Veldig glad for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 Du kan jo prøve med litt peeling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #3 Del Skrevet 5. april 2004 Takk for svar! Har dessverre gått tomt for peiling krem, men jeg får kjøpe det i morgen. Er det noen andre som vet om noe som funker, som jeg kanskje har i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. april 2004 #4 Del Skrevet 5. april 2004 Olivenolje og salt kan brukes som peeling. Eller et langt bad og skrubbing med hampvott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 ta solhatt rett på flere ganger daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Vær nøye med å massere huden, gjerne med en sånn skrubbevott el. l. Det hjelper i hvert fall meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå