Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Broken_1988
Skrevet

Jeg gikk rundt og trodde at alt var bra mellom min samboer og meg. Men plutselig en dag kom han hjem og gjorde det slutt med meg. Dette er nå ca 2 uker siden. Han har flyttet ut.

Det har vært jeg som har tatt kontakt med han siden dette skjedde, men det har absolutt ikke ført med seg noe bra, heller bare ledet til at jeg ble desto mer lei meg.

Jeg vil ha han tilbake! Hvordan går jeg frem? Han vet at jeg ønsker at vi skal være sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk rundt og trodde at alt var bra mellom min samboer og meg. Men plutselig en dag kom han hjem og gjorde det slutt med meg. Dette er nå ca 2 uker siden. Han har flyttet ut.

Det har vært jeg som har tatt kontakt med han siden dette skjedde, men det har absolutt ikke ført med seg noe bra, heller bare ledet til at jeg ble desto mer lei meg.

Jeg vil ha han tilbake! Hvordan går jeg frem? Han vet at jeg ønsker at vi skal være sammen.

Hvis han ikke ønsker å være sammen med deg er det ikke så mye du kan gjøre, dessverre. Det beste er å tilbringe den neste tiden alene, sammen med venner, ute, inne og gjøre ting som gjør deg lykkelig. Kom deg over han. Det var ikke ment å være dere to.

Lykke til, det er skikkelig vanskelig men det kommer til å gå bra!!!

• Liker 1
Gjest Broken_1988
Skrevet

Men vi har vært sammen i så mange år (8).

Ønsker ikke å komme over han. Han er mannen jeg vil tilbringe livet mitt med. Vi hadde fremtidsplaner om alt mulig.

Må vel for det første kanskje gi han tid? Kanskje han tar kontakt med meg? Vi har noen uoppgjorte ting fremdeles.

Gjest Elseby13
Skrevet

Våkn opp jente. Han vil ikke ha deg. Ved å prøve å vinne ham tilbake, fornedrer du deg selv. Ikke bare i dine, men også i hans øyne.

Ha nok selvrespekt til å la ham gå.

Skrevet

Eneste mulighet for å få ham tilbake er å la ham være helt i fred og håpe at han skal savne deg. Masing fører ikke noe godt med seg.

• Liker 3
Skrevet

Men vi har vært sammen i så mange år (8).

Ønsker ikke å komme over han. Han er mannen jeg vil tilbringe livet mitt med. Vi hadde fremtidsplaner om alt mulig.

Må vel for det første kanskje gi han tid? Kanskje han tar kontakt med meg? Vi har noen uoppgjorte ting fremdeles.

Men om han ikke ønsker å tilbringe resten av sitt liv med deg, og heller ikke fullføre fremtidsplanene dere har lagt sammen, så er det absolutt ingenting du kan gjøre med denne saken.... Dere får gjøre opp de ugjorte tingene og så må du innse at han ikke ønsker å være med deg lenger. Det er rett og slett sånn det bare er når en part slår opp.

• Liker 2
Gjest Broken_1988
Skrevet

Jeg syntes bare han er verd å kjempe for :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes bare han er verd å kjempe for :)

Han synes jo tydeligvis ikke det samme om deg da? Gjør ikke det han litt mindre verdt det?

Anonym poster: 9681779714210c21ef36eab2fe66ee5e

• Liker 5
Gjest Broken_1988
Skrevet

Nei, tydeligvis ikke. Men han sier at han elsker meg fremdeles. Og han vil vi skal være venner. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om igjen hva du skal gjøre? Du liker tydeligvis ikke svarene du har fått her!

Typen vil ikke være sammen med deg mer!!! Kom deg videre, det finnes flere fisk i havet!

Anonym poster: f5d34da65ad9ae49d220f2c76ad8eba5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvordan skulle livet vært om alt var åpenbart.

Anonym poster: 9681779714210c21ef36eab2fe66ee5e

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere har vært sammen såpass lang tid så er det vel noe som har skurret for han da?

Og du nedverdiger deg selv ved å løpe etter han når han ikke vil ha deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tydeligvis ikke. Men han sier at han elsker meg fremdeles. Og han vil vi skal være venner. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Du skal kutte kontakten med han. Å holde på kontakten er bare seigpining. Jeg må dessverre gjenta det som flere har skrevet her: Han vil tydeligvis ikke ha deg lenger. Ta deg tid til å sørge over det som har skjedd, men du vil komme fortere over det om du innser at det er helt slutt.

Jeg kan love deg at du vil finne en annen etterhvert. Du har sikkert godt av å leve singellivet litt nå.

Anonym poster: 6d90b5e652f803580f35723135717f75

• Liker 1
Gjest Broken_1988
Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke liker svarene jeg får. Men tenker at det må vel være flere som har vært i samme situasjonen slik at folk har forskjellig perspektiv på hva som kan skje fremover :)

Tøft og takle at mannen i mitt liv ikke vil ha meg lenger.

Gjest anonym
Skrevet

Synes det er bra at du vil kjempe ts! Ingen som har svart her, vet hvilket forhold du hadde til typen din, det vet bare du. Du sier han forstatt elsker deg, da er det muligheter. Alt for mange som gir opp for tidlig idag synes jeg. Godt mulig han bare trenger tid, for så å se at han savner deg! Vet du om det er noen annnen i bildet?

Men du må ta tak i deg selv og ditt liv nå, gjøre ting som styrker deg! Så får du helelr ta det som noe veldig bra, hvis han vil ha deg tilbake!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke liker svarene jeg får. Men tenker at det må vel være flere som har vært i samme situasjonen slik at folk har forskjellig perspektiv på hva som kan skje fremover :)

Tøft og takle at mannen i mitt liv ikke vil ha meg lenger.

Det forstår jeg veldig godt, og jeg skjønner du blir lei deg av de krasse svarene du har fått her. Men om du er født i 1988, da er du 25 år? Og da har du vært sammen med han siden du var 17? Sannsynligheten er veldig stor for at dere har forandret dere mye på denne tiden og jeg skjønner godt om han føler at dere har vokst fra hverandre.

Etter en stund vil du gjerne se at alt ikke var like perfekt mellom dere, og at kanskje følelsene ikke var der 100% for deg heller? Jeg skal selvsagt ikke si at du ikke elsker han 100% fremdeles, men tidene forandrer seg, mennesker forandrer seg, og følelser forandrer seg.

Og holder du kontakt med han vil du bare gi næring til håpet om at dere skal bli sammen igjen. Det er seigpining. Kutt kontakten, jobb med kjærlighetssorgen og møt livet på nytt! Du kommer til å få det så gøy!

• Liker 3
Gjest Broken_1988
Skrevet

Synes det er bra at du vil kjempe ts! Ingen som har svart her, vet hvilket forhold du hadde til typen din, det vet bare du. Du sier han forstatt elsker deg, da er det muligheter. Alt for mange som gir opp for tidlig idag synes jeg. Godt mulig han bare trenger tid, for så å se at han savner deg! Vet du om det er noen annnen i bildet?

Men du må ta tak i deg selv og ditt liv nå, gjøre ting som styrker deg! Så får du helelr ta det som noe veldig bra, hvis han vil ha deg tilbake!

Vi hadde ett fint forhold og hvis det er noe som heter det ett fint brudd. Han forklarte meg alt han følte og han syntes at vi hadde vært langt nede over litt for lang tid nå. Han har ikke funnet seg noen andre, etter det han har sagt til meg. Og jeg tror på han når han sier det. Han er ikke typen til å plutselig finne seg andre eller gå bak ryggen min. Ønsker bare så inderlig at han skal savne meg og innse alt som jeg har gjort for han de siste årene. Men innser at jeg kanskje har vært litt for tilgjengelig og blitt tatt for gitt. Skulle bare ønske at ting ikke tok så lang tid.

Vil bare at han skal komme hjem igjen <3 er så glad i han. Og selv om det er kort tid siden, så er jeg helt sikker på at jeg ikke finner noen som han igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ett fint forhold og hvis det er noe som heter det ett fint brudd. Han forklarte meg alt han følte og han syntes at vi hadde vært langt nede over litt for lang tid nå. Han har ikke funnet seg noen andre, etter det han har sagt til meg. Og jeg tror på han når han sier det. Han er ikke typen til å plutselig finne seg andre eller gå bak ryggen min. Ønsker bare så inderlig at han skal savne meg og innse alt som jeg har gjort for han de siste årene. Men innser at jeg kanskje har vært litt for tilgjengelig og blitt tatt for gitt. Skulle bare ønske at ting ikke tok så lang tid.

Vil bare at han skal komme hjem igjen <3 er så glad i han. Og selv om det er kort tid siden, så er jeg helt sikker på at jeg ikke finner noen som han igjen.

Jeg har vært der selv, men jeg kan LOVE deg: Du gjør det. Ikke få panikk. Senk skuldrene og slikk dine sår.

Men har du ingen familie eller venninner som du kan bo hos litt, eller som kan bo hos deg? Ikke noe hyggelig å være alene i leiligheten/huset som han nettopp har flyttet ut av.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel noe med det at når det kommer som en bombe slik har ofte den som gjør det slutt tenkt på det lenge. Og da er det lite man kan gjøre, dessverre. Og han elsker henne nok, men det han mest sannsynlig ikke har klart å få tydelig nok frem er at han elsker henne som et familiemedlem eller venn, ikke som kjæreste.

Skrevet

Jeg forstår alt dere sier alle sammen. Takk for tilbakemeldinger.

Men er det ingen som har vært i liknende situasjoner?

Er det noen her inne som har klart å vinne tilbake en eks? :)

Prøver så godt jeg kan å finne tid til meg selv mens jeg sørger, og kjenner jo at de dagene hvor det skjer ting hele dagen er det mindre tid til å tenke og gråte.

Tingen er bare at jeg bor veldig langt borte fra mine venninner og familie, så er ikke så enkelt for meg å dra til noen hele tiden. Føler meg veldig ensom og alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...