Mk97 Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Hei! Jeg lurte på om noen har erfaringer med å bestille fra hjemmesiden til Michael Kors? Og hvor mye blir det i frakt og toll? Lurer på om det lønner seg å kjøpe i Norge eller om det blir billigst å bestille på nett. Hilsen Jente 16.
sara-ellis Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Jeg ville heller kjøpt i butikk når det er billige merker som f.eks. Marc by Marc Jacobs og Michael Kors, er det ofte lite eller ingenting å spare og kvaliteten er ikke all verden, så greit å ha kvittering og 2 års garanti. Etter hva jeg skjønte må man ringe for å bestille på nettsidene til Michael Kors, så jeg finner ikke ut hva frakten er. Men en lommebok jeg vet koster 999,- hos Høyer koster 138 dollar som tilsvarer ca. 800,- på nettsiden. Med en tollkalkulator blir det over 1005,- etter toll og mva, og den blir høyere siden du må regne med frakt, pluss toll og mva av den også. Så det er mest sannsynlig billigere å kjøpe i butikk!
Sol79 Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Du må ringe for å få shippet Michael Kors til Norge dessverre. Veldig synd for de har mye som virkelig er min smak uten at det koster skjorta. Kjøp i utlandet. Det gjorde jeg nå sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå