Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Forige uke hadde jeg to-tre dager med lysrosa utflod.. Den tredje dagen kom det litt friskt slimete blod og neste dag var det ingenting! Alle dagene våknet jeg morgenen med noe som kunne ligne på menssmerter i magen, men det forsvant etter jeg sto opp.. Hva i alle dager kan dette være?

Har pcos og har ikke hatt mensen på ca et halvt år.. Vet ikke når jeg skal ha eggløsning eller om jeg i det hele tatt får eggløsning.. Noen som har tips til hva dette kan være? Bør jeg kontakte lege?

Anonym poster: 9eed7532c053fe37e58c5158b68a2be6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det slik flere ganger og siden jeg er prøver så har jeg alltid hatt et lite håp om at det var en festeblødning og at jeg var gravid., men nei, det var jeg dessverre ikke. Har ingen forklaring på hvorfor jeg hadde det. Det kan være mensen som kommer? Det kan være en festeblødning? Det kan være pga ustabile cykluser. Det er vanskelig å si..

Jeg skal ikke si at du må kontakte lege, det er opp til deg. Siden du allerede vet at du har pcos så vet du hvorfor du har ustabile cykluser, men prøver du å bli gravid så kan kanskje en gynekolog hjelpe deg, og kanskje gi deg svar på hva dette kan være :)

Lykke til :)

Anonym poster: 7096c68095acef774fe1204f0615848e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...