Gå til innhold

Hvilken snus skal jeg begynne med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå er det snart 2 år siden jeg sluttet å snuse pga jeg ble gravid. Nå har jeg sluttet å amme og ønsker å begynne med snus igjen. Men nå vet jeg ikke hva jeg "tåler". Brukte skruf stark porsjon white før. Men er det noen andre som er bedre å begynne med?

Anonym poster: 8ee26d9ebd4736d155228b5e769c1ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Troll? Hvilket voksent menneske begynner å snuse igjen etter 2 år uten? Setter du ikke pris på å spare de pengene og ha bedre helse?

Kanskje bruke de pengene du ellers ville brukt på snus på barnet ditt i stede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke begynt igjen hvis du først har klart å sluttet.. Gjorde det samme selv så snakker av egen erfaring når jeg sier dette. Regn ut hvor mye penger du bruker i året på det, det er helt sykt. Jeg angrer livet av meg for at jeg begynte igjen...

Men nå skal ikke jeg være mamma å si hva du skal og ikke skal gjøre. Hvis du allerede har bestemt deg, ville jeg begynt med en svak snus.

Eller ta den sterkeste du finner. Når du tar i den første etter så mange år, garanterer jeg deg at du blir dårlig og har lite lyst på en til.

Anonym poster: a7ee8d46d3fd49f6f43deabef67d66be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begynne å snuse igjen i det hele tatt? Tenk alle pengene du sparer, og ikke minst hvor mye bedre det er for helsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skruf slim fresh white :hjerte:

Anonym poster: 10c54d63d03033e989c76db34625df2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å hvorfor i all verden skulle du begynne å snuse igjen??????

Er du med i noe veddemål om hvem som er dummest? Sorry,tar litt hardt i her,men du ser vel logikken du også :)

Anonym poster: 2da81d2898966c6666f1304764d3b07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør hardcore; løs. Renner mindre, funker bedre og varer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig med de andre i at det er dumt å begynne igjen etter to år uten, men det er du jo sikkert klar over uansett. De fleste som begynner å snuse, snuser catch eller mocca. Jeg begynte selv med catch ecalyptus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du allerede har sluttet, er det utrolig dumt å begynne igjen. Er det bare følelsen av snusen under leppa du savner i hovedsak, bruk Onico. Den er nikotinfri, men fungerer godt som placebo. Etter hvert vil du innse at det er for dumt å fortsette, og så slutter du igjen på eget initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...