Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ønsker å høre om det er noen som har tips til hva jeg kan overaske kjæresten med på bursdagen hans? Det trenger ikke å være en gave, men forslag til hva det går an å finne på, lage, eller ordne med til han kommer hjem fra jobb. Eller noe morsomt som han blir glad for osv.. :) Kanskje noen har erfaringer fra hva dere har gjort? eller selv blitt overasket med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tok meg med ut å spiste, så kino etterfulgt av en massasje når vi kom hjem.

Ellers pleier jeg å tenne masse lys, fra utgangsdøren og inn i stuen. Lager god mat og legger store puter og pledd på gulvet, setter på litt koselig musikk også spiser vi på gulvet. Videre inn på soverommet med en massasje, noen kortspill el.lignende. Slikt syntes jeg er kjempe koselig ihvertfall :-)

• Liker 1
Skrevet

Han tok meg med ut å spiste, så kino etterfulgt av en massasje når vi kom hjem.

Ellers pleier jeg å tenne masse lys, fra utgangsdøren og inn i stuen. Lager god mat og legger store puter og pledd på gulvet, setter på litt koselig musikk også spiser vi på gulvet. Videre inn på soverommet med en massasje, noen kortspill el.lignende. Slikt syntes jeg er kjempe koselig ihvertfall :-)

Hørtes ut som en veldig fin måte å gjøre det på! Tusen takk for tips :)

Skrevet

Min samboer er straks ferdig med eksamen, dagen han har sin siste har jeg tenkt å gjøre følgende:

Sender han ut på sykkeltur i noen timer rett etter eksamen (han elsker å sykle).

Når han kommer hjem blir han sendt i dusjen, hvor det er masse stearinlys.

Etter dusjen skal han få massasje i stuen, hvor det også er masse stearinlys og behagelig musikk.

Så får han en god middag, dessert og film.

• Liker 1
Skrevet

Min samboer er straks ferdig med eksamen, dagen han har sin siste har jeg tenkt å gjøre følgende:

Sender han ut på sykkeltur i noen timer rett etter eksamen (han elsker å sykle).

Når han kommer hjem blir han sendt i dusjen, hvor det er masse stearinlys.

Etter dusjen skal han få massasje i stuen, hvor det også er masse stearinlys og behagelig musikk.

Så får han en god middag, dessert og film.

Herlig :) , skal du være med på sykkelturen? Har tenkt til å bake kake og lage en god middag til han kommer hjem fra jobb, og gi han massasje. Tenne opp i peisen og tenne noen stearinlys kanskje. Også har jeg kjøpt masse ballonger, som jeg kanskje kunne blåse opp for moro skyld, med det blir kanskje litt rart :P hehe..

Skrevet

Herlig :) , skal du være med på sykkelturen? Har tenkt til å bake kake og lage en god middag til han kommer hjem fra jobb, og gi han massasje. Tenne opp i peisen og tenne noen stearinlys kanskje. Også har jeg kjøpt masse ballonger, som jeg kanskje kunne blåse opp for moro skyld, med det blir kanskje litt rart :P hehe..

Hva slags musikk bruker dere?

Gjest oreokaka
Skrevet

Når kjæresten min hadde bursdag, hadde jeg lagd geletog (lager alltid forskjellige "barnekaker" når han har bursdag, syntes det er så moro!), masse ballonger, stearinlys og pledd på teppet. så koste vi oss med geletoget og spilte spill på gulvet :)

• Liker 2
Skrevet

Hehe, nei, han driver med downhill. Jeg trives best å flat vei :fnise:

Jeg skal ordne til mens han er ute, lage noe av middagen (det som lett kan varmes opp igjen), og ordne desserten.

• Liker 1
Skrevet

Hva slags musikk bruker dere?

Jeg kommer til å bruke litt musikk som iallefall jeg synes er avslappende.

f.eks Enya-Boadicea, dead can dance-paladin

• Liker 1
Skrevet

Når kjæresten min hadde bursdag, hadde jeg lagd geletog (lager alltid forskjellige "barnekaker" når han har bursdag, syntes det er så moro!), masse ballonger, stearinlys og pledd på teppet. så koste vi oss med geletoget og spilte spill på gulvet :)

Morsomt tips :D

Skrevet

Mange fine tips, kommer til å prøve å bruke mange av dem :)) Tusen takk!!

Skrevet

Du har ikke noen oppskrifter på barnekaker du vil anbefale? :)

Gjest oreokaka
Skrevet

Du har ikke noen oppskrifter på barnekaker du vil anbefale? :)

Har ikke noen oppskrifter spesielt liksom. Har bare typisk holdt på i 3 år liksom. Første året lagde jeg en vanlig sjokoladekake og gjorde den om til fotballbane (sånn med sugerør og seigemenn), andre året lagde jeg også bare en vanlig sjokoladekake og kuttet den opp slik at det ble en sjørøverkake (oppover i høyden liksom, og masse pynt) og i år ble det geletog (brukte mindre vann da, slik at den ble mer fast). Oppskrifter har jeg dessverre ikke :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...