Gå til innhold

Se Norges vakreste frieri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdaget det som må være Norges vakreste frieri!

Daniel har flyttet Italia til øysamfunnet Røvær for å fri til sin Gerda. Se det utrolig frieriet! Kanskje det er til inspirasjon for noen? :-)

NB: Skyhøy gåsehudfaktor og tåregarant.

Se det her:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Er dette ekte...? Ja, uansett det var vakkert og jeg sitter selvfølgelig med en klump i halsen og tårer som renner. :cry3:

Skrevet

Er dette ekte...? Ja, uansett det var vakkert og jeg sitter selvfølgelig med en klump i halsen og tårer som renner. :cry3:

Ja, det er ekte! :-)
AnonymBruker
Skrevet

Er det en Jordan reklame?

Anonym poster: 7b3445ab5cc66040c78eb3b718cde437

Skrevet

W-O-W! Jatakk!

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke noe for meg.

Anonym poster: 3c14496d67a01c4e47aa2d83f17b1abe

• Liker 2
Skrevet

Det så jo ut som om hun likte det, og det er jo det viktigste.

Jeg hadde blitt flau og oppgitt over at min kjære ikke kjente meg bedre :P

• Liker 3
Gjest Naria
Skrevet

Det var gjennomført i hvert fall og det så da ut som det falt i smak hos Gerda, men for meg ville dette vært helt feil. Når det gjelder frieri er mitt mareritt at det skal skje med publikum, for meg er dette noe som er svært privat og intimt og som jeg ikke vil ha tilskuere til.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor lager du 2 identiske tråder om dette?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor lager du 2 identiske tråder om dette?

Jeg synes videoen er fin, og relevant for begge emner. :-)
AnonymBruker
Skrevet

No pressure, da...

Anonym poster: 0240afd33cebd9250f5dc2836fafa3ca

AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk sitter med tårer i øynene osv! syns det var tragisk! men man kan vel ikke forvente mer romantisk fra norge, internasjonalt for den saks skyld. ingenting slår usa. alt utenfor blir bare klisjé og flaue hendelser.

Anonym poster: 8280529540d0d146dcf82e3b7caa1ee7

Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk sitter med tårer i øynene osv! syns det var tragisk! men man kan vel ikke forvente mer romantisk fra norge, internasjonalt for den saks skyld. ingenting slår usa. alt utenfor blir bare klisjé og flaue hendelser.

Anonym poster: 8280529540d0d146dcf82e3b7caa1ee7

OK.

Skrevet

... syns igrunn det var litt teit jeg da .... særlig når det avsluttes med Jordanreklame. Sikkert fint å få utstyr sponset eller hvordan det nå henger sammen ... but still.

Skrevet

Har oppdaget det som må være Norges vakreste frieri!

Daniel har flyttet Italia til øysamfunnet Røvær for å fri til sin Gerda. Se det utrolig frieriet! Kanskje det er til inspirasjon for noen? :-)

NB: Skyhøy gåsehudfaktor og tåregarant.

Se det her:

Det ble litt for mye med det digre koret der... Jeg vil gjerne bli fridd til litt mer "privat" og intimt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...