Gå til innhold

Brent katt(?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som noen har brent pus. Er helt rundt og lite sår, og pelsen rundt har fått svart farge. Ser nesten ut som noen har brent hun med sneip eller noe med lignende form.. Hva kan jeg gjøre? Dette er to steder på kroppen hennes og vi har nettopp flyttet til nytt sted (flyttet for 2 måneder siden)

Anonym poster: 9711782eed4b425ee06904c91b124287

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes..... Jeg hadde kontaktet dyrelegen. Også hadde jeg holdt katten inne (ikke få betennelse i sårene). Også hadde jeg hengt opp evt lapp eller lignende/snakked med naboer og kanskje avisa.

Anonym poster: c2a8a9e765ca5774e787f72dea4c5d8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes..... Jeg hadde kontaktet dyrelegen. Også hadde jeg holdt katten inne (ikke få betennelse i sårene). Også hadde jeg hengt opp evt lapp eller lignende/snakked med naboer og kanskje avisa.

Anonym poster: c2a8a9e765ca5774e787f72dea4c5d8e

Det tenkte jeg at jeg skulle gjøre. Jeg har fått fjernet håret rundt såret slik at jeg ser om det blir noe betent der, men ser ut til at det gror veldig fint. Er ikke noe kjøttsår nå akkurat, men likevel er dette en ganske ugrei situasjon egentlig.

Anonym poster: 9711782eed4b425ee06904c91b124287

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Katter er ganske flinke til å gjøre de merkligste ting, så ikke sikkert noen har brent din katt med vilje - håper ikke det i hvert fall. Men greit å sjekke ut nabolaget litt før pus kan komme ut igjen.

Skrevet

:hakeslepp:

Snakk med dyrelegen og luft dine teorier om hva som kan ha skjedd. Dersom dyrelegen er enig i at det ser ut som brannsår, ville jeg tatt det til avisen. Ikke bare får du luftet dine hypoteser, men du advarer samtidig andre katteeiere. Det er alltid en god ting at folk holder litt utkikk i nabolaget - særlig nå som det er enkelte fryktelige saker ute og går fra før. Ta gjerne bilder nå med en gang og videre i forløpet; du vet aldri når du kan få bruk for dem...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...