Yesterday Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Når får vi gravide pigmentflekker i sola? Ca uke? Er snart 17 uker og var nettopp ute i sola, har ikke solkrem her på jobb så det skal jeg kjøpe. Bør solfaktoren være høy el holder 15? Har allerede ca 10 millioner fregner og noen pigmentflekker på kroppen men ikke i ansiktet, og vil ikke ha det heller Men tipper at jeg er utsatt for å få det.
Tordensky Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Høres ut som om du er utsatt ja. Selv var jeg ute i solen uten solkrem (var gravid i sommer) og fikk ingen. Så det er nok ingen fasit dessverre.
Yesterday Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2013 Nei og det kan jo hende at jeg får ingen, fikk i dag mase fregner. Ikke krise å få pigmentflekker på kroppen men i ansiktet vil jeg ikke ha, ser for meg en diger på nesa Leste nettopp at man kan få pigmentflekker av p-piller og andre hormonprevensjoner og, jeg har gått på p-piller i flere år og vet ikke om de på kroppen kom av det. Men har ingen i ansiktet. Noen som vet hvor tidlig gravide kan få pigmentflekker? Kan man få det helt fra begynnelsen av?
Orchideae Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Og jeg fikk heller ingen til tross for sterk sol på Kreta i 7. Mnd.
Yesterday Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2013 Heldig du Orchideae, men mange gravide får det jo. Noen her som fikk pigmentflekker? Og hvor tidlig?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Jeg vil tro det er fare for pigmentflekker hele svangerskapet, ettersom det er hormoner og slikt som gjør det? Vet ikke om det har noe å si, men jeg har ei venninne som er rødhåret og veldig lys i huden, hun fikk et par mens hun ammet - ikke fått verken før eller siden selv om hun er en del i solen. Anonym poster: 3204feaf4b7fe8277c27ad1692131666
Yesterday Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2013 Jo kanskje man kan få det hele svangerskapet, fant ikke noe info om det når jeg googlet i går. Jeg har ikke rødt hår, men er lys i huden og masse fregner. Har kjøpt meg solkrem i dag Jobber mye utendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå