Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lyst å ordne håret litt fint til 17.mai men vet ikke helt hvordan.

Skal gå med bunad så frisyren må passe litt til den. Og det må være enkelt å få til :D Noen som har noen gode tips og komme med, gjerne steg for steg bilder :)

Endret av Ruskemor
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ta heller på deg det tilhørende hodeplagget, det er finest :jepp:

Anonym poster: 6120c5ffbe8060d9abcd7ab11b768a57

Skrevet

Fransk flette, eller fransk flette som starter foran ved skillen og går rundt hodet til rett bak øret =) Kan avsluttes som vanlig flette eller hestehale (da synes jeg det er fint med utrettet hår til bunad)..

Fransk flette = pariserflette..

Evt fiskebeinsflette er og veldig fint =)

Skulle gjerne funnet bilder, men bør strengt tatt vende tilbake til eksamenslesingen!

Skrevet

har dessverre ikke hodeplagg til bunaden:( dumme dumme tenåring som ikke syntes det var kult med hodeplagg

Skrevet

Fransk flette, eller fransk flette som starter foran ved skillen og går rundt hodet til rett bak øret =) Kan avsluttes som vanlig flette eller hestehale (da synes jeg det er fint med utrettet hår til bunad)..

Fransk flette = pariserflette..

Evt fiskebeinsflette er og veldig fint =)

Skulle gjerne funnet bilder, men bør strengt tatt vende tilbake til eksamenslesingen!

Takk og lykke til med eksamen :)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo så enkelt om man vet hvordan. Jeg har en trå om dette her inne. Bare å google hvordan knekke koden på nydelig oppsatt hår.

Skrevet

Gikk med stor glede inn på artikkelen til klikk for å finne noe inspirasjon, men med steg-for-steg guider så trenger jeg VIRKELIG steg for steg, ikke 4 bilder og forklaringen "bruk hårnåler". Elendig. Men pene bilder og kreative frisyrer :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...