Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det normalt at ene puppen er større enn andre? Jeg har ganske små pupper (75b), men jeg synes stadig å se at høyre pupp er større enn den venstre.

I tillegg kjenner jeg ofte små "smerter" i den, ikke slik at det gjør direkte vondt, men litt som voksesmerter, liksom... Varer ikke lenge, noen sekunder/et halvt minutt totalt, sånn i blant. Jeg er litt hypokonder-ish når jeg kjenner slikt, og frykter med en gang det er noe farlig. Men er f eks ikke noe brystkreft historie i min slekt. Og når jeg kjenner etter kjennes ikke selve puppen unormal ut eller klumpete o.l.

Men er det normalt? Er det en liten størrelseforskjell på puppene? Er ikke snakk om en hel cup, liksom. Men vil påstå min høyre pupp er noe større enn den venstre.. Ser det egentlig bare når de "henger fritt". Legger ikke merke til det når jeg har på bh.

er 22

Anonym poster: fe6b7c2e1d17d44ecad1c911290057e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen naturlige pupper er hundre prosent like i størrelse. Forskjellen mellom disse varierer og fra menneske til menneske. Så du er nok helt normal, ingen fare.

Litt ømhet i brystene iblant er normalt vil jeg si, og litt verkinger er vel heller ikke unormalt. Nå er jeg ikke lege eller noe sånt, men det du skriver får ikke meg til å reagere ihvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

helt og fullstendig normalt at de ikke er helt like. så loenge du sjekker de regelmessig og ikke kjenner forandringer er jo alt som det skal være! de kan uansett føles klumpete uten at det trenger å være noe galt. jeg får veldig hovne kjertler under eggløsning og dermed er de mer "klumpete" enn vanlig

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig at den ene puppen er litt større enn den andre. Hos de fleste er ikke dette noe som vises uten at man studerer puppene nøye, men finnes også de med forskjellig cup størrelse på brystene sine.

Anonym poster: 7c6d4d16f13cb2500ca548b5e716b45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...