AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har en ekskjæreste, som jeg gjerne vil ha tilbake. Jeg føler ikke vi er ferdige. Et av problemene var nok at jeg alltid var tilgjengelig for han, jeg tok telefonen med en gang han ringte, sendte meldinger (ikke helt vilt mye, men alltid jeg som sendte først). Det var mange andre problemer, men han opplevde vel å bli litt kvalt. Nå har vi tatt opp kontakten. Jeg aner ikke om han er interessert i å starte noe nytt, men jeg vil gjerne prøve. Det er forsatt gnist og noen følelser, men jeg vet ikke hvor mye han vil gi opp eller prøve igjen. Nå tror jeg egentlig han prøver å se hvordan landet ligger, men tør nok ikke helt å si han vil ha meg tilbake, da han kanskje er redd for at jeg enten skal kaste meg over han, eller si nei. Så vi er ikke kommet helt dit enda hvor dette temaet er bragt på bane. Det er min teori, men da temaet ikke er blitt snakket om, aner ikke jeg hva han tenker. Nå har han sendt meg en melding for noen dager siden, det er ikke så mye å svare på egentlig, jeg vil ikke gå inn på innhold, men han sier noen rent praktiske ting og ønsker meg en god ferie. Dette er en typisk melding hvor det er naturlig med et svar, men man kan ikke kreve noe svar. Han vet jeg vanligivis ville svart med en gang, men nå har jeg bestemt meg for å ikke svare/vente med å svare til jeg kommer hjem om litt over en uke. Jeg har det faktisk ganske mye bedre med det jeg også, og ikke være 100 % tilgjengelig, det er noe jeg må øve meg på (ikke bare for han). Føler jeg har kontrollen litt mer nå, og kjenner meg mer avslappet. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan hans reaksjon på dette er. Han har ALDRI ikke fått et svar av meg (noen ganger i starten av forholdet), så tror han forventet dette. Kanskje tenker han ikke over det i det hele tatt? Noen som har erfaring med lignende situasjoner? Funker hard to get kortet? Evt. noen andre tips til å få han on the hook? - Ts Anonym poster: 68c1aed2cb43217c2fe36db658bac9c6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 vil legge til at hovedårsak til brudd IKKE var at jeg var tilgjengelig for han, det var andre ting som gikk galt, men det at jeg alltid var der gjorde at han følte seg veldig presset. Så det var nok en av mange faktorer. -TS Anonym poster: 68c1aed2cb43217c2fe36db658bac9c6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Problemet og grunnen til at diverse "sikre metoder" ikke fungerer er at man er to personer. Du kan ikke velge eller bestemme hvilke valg han skal ta, samme hvor mye du spiller og prøver å få han på kroken. Du kan sjanse på det ene eller på det andre. Men samme hva så tar du en sjanse. Den eneste du kan bestemme over er du. Ikke ta dine valg basert på hva du håper han kommer til å velge å gjøre. Ta dine valg basert på hva du føler er riktig. Føler du det er riktig å ta telefonen ofte så gjør du det. Føler du det er mer riktig å la den ligge så gjør du det. Anonym poster: a49d29f2998686fa6f8928c1b019be16
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Hvem er det du leker hard to get for da? For din eller hans del? Du nevner at du føler du har mer kontroll nå og det er jo bra. Aldri gi helt slipp på den, da det som regel kun er du som vet innerst inne hva som er best for din egen del. Og hvis han har vært vant til at du alltid har vært tilgjengelig, er det jo mulig at han fortsatt føler det sånn, men det kan jo være og at han ikke tenker så mye på det om det har gikk en stund fra dere mistet kontakten til dere tok den opp igjen. Og det som er litt risikabelt med å leke hard to get, er om han får inntrykk av det, og således kan det jo friste veldig å gjøre det samme tilbake. Og da har man en vond sirkel gående som nødvendigvis ikke får han på kroken i det hele tatt. Tvert i mot. For eksempel, skal en ut på fisketur, hjelper det ikke så mye å sitte på hytten og leke hard to get liksom. Anonym poster: 4e66f4f52c13c92a1cd5058b16279bd3
RockyRose Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Slik som du skriv det at du gjer det for din del - så er jo det kjempe flott at du føler du har betre kontroll! Men eg forstår ikkje kvifor "alle" prøvar ulike metodar for å få tak i mannfolk? Ver deg sjølv, er ikkje det godt nok for han - så er han ikkje den rette for deg. Du vil nok til slutt bli heilt utsleten av å "spele nokon andre"!
Gjest .-L-. Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Støtter Rockyrose sin. Folk er forskjellige og liker forkjellige ting. Kanskje han er typen som liker at du ikke alltid svarer. Jeg liker at damen tar kontakt først og at hun svarer meg på meldingene jeg sender da det viser at hun faktisk bryr seg. Jeg blir kjempe glad av det. Dog, det er forskjell på å vise at man bryr seg, og det å bare mase. De fleste menn hater mas Så har jeg venner som liker at dama er mer hard to get. Endret 13. mai 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå