Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trude
Skrevet

Kjeder jeg meg i ekteskapet eller er jeg bifil? Vi har sex ca 5 ganger i året, jeg drømmer om andre menn, men også om andre kvinner. Jeg ble betatt av ei jente da jg var 19 år og forelsket i ei jente under studietiden - da var jeg ca 23-24... Hadde sex for første gang med ei jente da jeg var 24, vi prøvde to ganger men det funket liker helt for noen av oss. V har møtt hverandre flere ganger etter dette og jeg har bare ønsket å være fysisk med henne - synes hun er så flott! Men vi ble etterhvert bare venner, jeg hadde møtt min mann og hun er nå samboer, men jeg Glemmer henne ikke. Synes det er slitsomt å tenke på dette så ofte. Veit ikke hva jeg synes er mest vanskelig med dette, mye er feil her på flere plan. Det veit jeg. Men veit ikke hva jeg skal gjøre. Er redd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sette deg i bås? Du er du, du er den du er uansett og samme hva. Ikke sett merkelapp på deg selv. Følg hjertet ditt og det som føles riktig for deg! Du vet selv svaret på det du lurer på og hva som er best for deg.

Anonym poster: 8a5f6e6f94ddeda062b05f16b702df4c

AnonymBruker
Skrevet

Kjeder jeg meg i ekteskapet eller er jeg bifil? Vi har sex ca 5 ganger i året, jeg drømmer om andre menn, men også om andre kvinner. Jeg ble betatt av ei jente da jg var 19 år og forelsket i ei jente under studietiden - da var jeg ca 23-24... Hadde sex for første gang med ei jente da jeg var 24, vi prøvde to ganger men det funket liker helt for noen av oss. V har møtt hverandre flere ganger etter dette og jeg har bare ønsket å være fysisk med henne - synes hun er så flott! Men vi ble etterhvert bare venner, jeg hadde møtt min mann og hun er nå samboer, men jeg Glemmer henne ikke. Synes det er slitsomt å tenke på dette så ofte. Veit ikke hva jeg synes er mest vanskelig med dette, mye er feil her på flere plan. Det veit jeg. Men veit ikke hva jeg skal gjøre. Er redd

Problemet ditt er at du ser på det som feil. Er det rart det blir slitsomt da?

Anonym poster: 328ee610770f9da4d22b50ea0b70a858

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har sex 5 ganger i året er det ikke rart at du drømmer om andre, kvinner eller menn.

Anonym poster: 12db9fe617037a8ef56c81f73f139652

• Liker 1
Gjest Trude
Skrevet

Eller har vi sex så sjelden fordi jeg egentlig burde bytte fil?.. Samtidig som jeg nå er småforelsket i en annen mann( avstandsforelsket) mulig jeg også bare kjenner på en gigantisk skuffelse på hbordan samlivet mitt har blitt og at jeg søker etter spenning og lidenskapelige følelser( nei, ikke utro)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...