Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant bloggen til exen til kjæresten min sin gamle blogg. Forrige innlegg var for 5 år siden og da skriver hun om at hun og N (kjæresten min) akkurat har stått opp sammen og gjort forskjellige ting osv.

Jeg er en person som ikke blir sjalu, og det er første gang jeg har googlet kjæresten min og fant dette på side 4 eller noe.

Skulle ALDRI gjort det, for nå sitter jeg her og har vondt i magen. Tanken på at de står opp sammen i huset til der foreldrene hans bor og lager frokost sammen gjør at jeg får vondt i magen. Er jo akkurat det jeg og kjæresten har gjort også.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg egentlig føler det sånn, for jeg vet at de var sammen, og jeg vet at han hater henne for det hun gjorde mot han, og jeg vet jo at han har pult på flere før meg også!

Men er kanskje akkurat det med det hun gjorde mot han som gjør at jeg sitter her og er småkvalm. For at jeg vet at han hadde det veldig vondt og jeg vet at på grunn av det hun gjorde så har han siden hatt det vanskelig med å stole på folk.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men fikk mange følelser på en gang nå. Trengte egentlig bare å få det ut.

Anonym poster: 2d1dd286d877b94d7f4b65ab942a691b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva gjorde hun??

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sjalu på ett 5 år gammelt forhold?

Anonym poster: 97ca480307fc0deef876855fb0369856

• Liker 3
Skrevet

Såså, er deg han er sammen med nå, ikke eksen som det ble slutt med for FEM år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Såså, er deg han er sammen med nå, ikke eksen som det ble slutt med for FEM år siden.

Nei, bloggen er 5 år gammel.

hva gjorde hun??

Hun var utro på en ganske fæl måte over minst ett halvt år. Trenger ikke gå mer inn på det, men det var han som fant det ut, så hun innrømte det ikke engang selv.

Anonym poster: 25f32693f67129ecea9ac5a290e008f9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror kanskje man blir litt paff av å faktisk få skriftlig dokumentasjon på at typen har gjort nøyaktig det samme med en annen jente som han gjør med deg. Skjønner at den svir til tross for at man selv er klar over at det var fem år siden.

Man har jo lyst til å føle seg helt unik og spesiell for kjæresten sin.

Endret av Gamerfrue
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sjalu på ett 5 år gammelt forhold?

Anonym poster: 97ca480307fc0deef876855fb0369856

Jeg er ikke sjalu tror jeg. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, men jeg føler ihvertfall at jeg absolutt ikke liker denne jenta for det hun gjorde mot kjæresten min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje man blir litt paff av å faktisk få skriftlig dokumentasjon på at typen har gjort nøyaktig det samme med en annen jente som han gjør med deg. Skjønner at den svir til tross for at man selv er klar over at det var fem år siden.

Man har jo lyst til å føle seg helt unik og spesiell for kjæresten sin.

Ja, er kanskje det jeg føler.

Jeg er selvsagt helt klar over at det er lenge siden, men jeg bare synes det var litt rart på en måte. Godt at det er noen som forstår! Takk!

-TS

Skrevet

Jeg støtter Gamerfrue.

Skjønner deg godt. Jeg ville følt akkurat det samme. Sånn er det med realityshock :P Du kommer nok over det i løpet av noen dager :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter Gamerfrue.

Skjønner deg godt. Jeg ville følt akkurat det samme. Sånn er det med realityshock :P Du kommer nok over det i løpet av noen dager :)

Takk! Håper det. Jeg tror kanskje ikke jeg bør nevne noe til kjæresten, for han vil sikkert ikke høre navnet hennes engang, eller vite at jeg vet hva hun heter. Jeg føler meg egentlig ganske psyko som i det hele tatt googlet han. Skal aldri gjøre noe sånt igjen.

Skrevet

Takk! Håper det. Jeg tror kanskje ikke jeg bør nevne noe til kjæresten, for han vil sikkert ikke høre navnet hennes engang, eller vite at jeg vet hva hun heter. Jeg føler meg egentlig ganske psyko som i det hele tatt googlet han. Skal aldri gjøre noe sånt igjen.

Haha, nei, ikke fortell han det. Det er ikke noe han trenger å vite ;)

AnonymBruker
Skrevet

I langvarige forhold gjør man mye sammen. Sannsynligvis har han gjort mye med henne, som han også gjør med deg. Sånn er det jo med kjærester..

Men det er du og han som kan skape helt nye, kjempebra stunder sammen fremover.

Det er masse dere to kan finne på, som ingen av dere har gjort med noen andre før. Skape deres egne minner..

Anonym poster: 7284f2d708f8763862add07efaa5f872

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Sånn er det vel for alle? Man vet at kjæresten har hatt andre kjærester før, men når det plutselig dukker opp f.eks ett bilde av han og eksen sammen med hendene rundt hverandre så stikker det. Man får det liksom dokumentert eller printet inn i hodet.

Jeg fant nettopp ett gammelt bilde av kjæresten min og eksen hans, og det stakk mer enn jeg trodde det ville. De så så lykkelige ut, et skikkelig kosebildet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...