Gjest TS Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Kjæresten kommer hjem fra utvekslingssemester om tre uker og hun hadde egentlig bare ett ønske og det var å smake Freia Melkesjokolade igjen. Så jeg tenkte å ta med det samt en blomsterbukett når jeg skal møte henne på flyplassen. Jeg tenkte også på å reservere ett bord på en restaurant hun liker til dagen etter hun kommer hjem, siden hun kommer hjem på kvelden. Men så kom jeg på at med tanke på jetlag blir kanskje det litt dumt. Kanskje det var bedre at jeg lagde mat til henne hjemme. Har liksom lyst til at det skal være en overraskelse så vil liksom ikke spørre henne om dette. Hva bør jeg egentlig gjøre, restaurant, hjemme eller bare droppe det?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Hjemme. Jeg tror jeg hadde likt det bedre, da man som regel er trøtt og sliten etter en lang flytur. Anonym poster: b601cc955fe25400ecdb90216f5ddc76
Gamerfrue Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Wow, du høres ut som tidenes type! Tror dette blir en knallsuksess uansett hva du velger - en restaurant tror jeg ikke vil bli et særlig stort problem med jetlag, ettersom dere bare kan sitte og slappe av sammen og hygge dere, men det kan du jo se an hva du er mest motivert til. Er du en grei kokk så er jo hjemmelaget mat fantastisk hyggelig! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Hadde foretrukket å være hjemme første kvelden, men det er meg, når jeg har reist lenge så er det få ting som er bedre enn å slenge seg i sofakroken med kjæresten og en god middag. Skal snart hjem til typen min selv etter en mnd fra hverandre, og middag, ett glass vin og en armkrok er det jeg gleder meg til mer enn noe annet Anonym poster: 523f67972f954e3c6c3c0eccd96df606
Gjest Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Så koselig at du vil overraske kjæresten din Jeg tror også jeg ville foretrukket å bare være hjemme. Spise god mat, kose seg og bare ligge i armkroken. Kjøp inn blomster, lag noe hun liker og kjøp inn favorittene hennes når det kommer til drikke og gidteri Så kan du jo heller planlegge restaurantbesøk til helgen etter hun har kommet hjem eller noe? Uansett så tror jeg hun blir veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Så koselig at du vil overraske kjæresten din Jeg tror også jeg ville foretrukket å bare være hjemme. Spise god mat, kose seg og bare ligge i armkroken. Kjøp inn blomster, lag noe hun liker og kjøp inn favorittene hennes når det kommer til drikke og gidteri Så kan du jo heller planlegge restaurantbesøk til helgen etter hun har kommet hjem eller noe? Uansett så tror jeg hun blir veldig fornøyd Det hørtes bra ut. Jeg er jente og det ville jeg også likt Anonym poster: 7c63edf96977d4b779d0a8b072213917
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Kjøp inn det du vet hun liker og ikke har smakt på lenge, som feks melkesjokolade, brunost, fårepølse osv. Lag mat hjemme, det hadde jeg satt mest pris på. Er ofte sliten etter en lang flytur. Anonym poster: c673b1078d721de3c757a08ca0f776c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå