Gå til innhold

Det med eks og ny jente..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et av mange innlegg så kommer det et nytt!

Jeg var sammen med eks-samboer i litt over tre år og det ble slutt for noen få måneder siden, noe som kom som et stort sjokk for meg og jeg tok det veldig tungt og hardt innpå meg.

Vi snakket minimalt lite/ingenting siden bruddet før i kveld hvor vi tok en liten 'catch-up' om livene våres etter det ble slutt.

Da kom det opp at han 'hang en del med ei annen jente men at det ikke var noe stress og at han tok det som det kom'. Det var et ganske hardt slag i magen og jeg følte jeg havnet litt tilbake der jeg var for et par måneder siden.

Poenget mitt er at jeg ble så satt ut at jeg fikk ikke svart noe på det men jeg vil jo gjerne fortelle han at det stakk litt når jeg fikk høre det men at jeg er glad på hans vegne.

Jeg er på et visst nivå over han, men han vet ikke at jeg fortsatt har følelser for han og jeg vil ikke at han skal få vite det heller da det ikke kommer noe godt ut av at han får vite det tror jeg.. Vi er forresten begge midt i 20-årene om det skulle hjelpe.

Beklager for ett rotete innlegg og et tema dere har lest x-antall ganger men jeg føler meg så langt nede i kjelleren igjen da jeg er fryktelig glad i han og jeg kunne virkelig tenkt meg tilbake til han som betyr så mye for meg og var mitt alt igjen, men jeg vil ikke gjøre vondt verre. Og nå er det jo ei ny ei i bildet..

Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å komme over dette?

Og gjerne tips til hva jeg kan svare han?

Hjertelig takk til dere som tar det bryet for å hjelpe ei som har kjærlighetssorg!

Anonym poster: 6f7e4b4bb3facdf93a8094557d07a0a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Behøver du å svare han noe som helst? Dere har jo tross alt slått opp, og slik du beskriver situasjonen med at du ikke har kommet helt over han så høres det ut som at du kan få det litt bedre hvis du holder litt avstand, evt. bryter kontakten helt. Du skriver jo at du ble satt tilbake noen måneder da han fortalte at det var ei ny i bildet, og tro meg, man trenger ikke å vite at eksen er på dealern med ny fyr/dame når det er slutt.

Anonym poster: 120b61683f64b601cb7383eb3672d5a6

Skrevet

Jeg har erfart at det er lettere å komme seg videre ved å vite, enn å tro. Som når man dater, eller er kjæreste med noen er ærlighet og det å si det som man føler like viktig også når man har gjort det slutt. Jeg ville absolutt sendt han en melding hvor jeg forklarte hvor vondt det gjorde at han har gått videre og funnet seg en ny, selv om du er glad på hans vegne.

Dere har vært sammen i 3 år og bodd sammen, selvfølgelig har du fortsatt følelser for han og må få lov til å si det.

Jeg er skikkelig i mot sånne brudd hvor man ikke klarer å være voksne og snakke ut om følelser i ettertid. Vi er alt for stolte og skaper bare masse kaos følelsesmessig ved å ikke skulle si hva vi føler og tenker om noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...