Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så utrolig mye dårlig stemning, utroskap og tvil og tull her på samlivsforumet. Tid for en tråd med positivt fokus, det er ikke håpløst. KG har blitt utrolig urepresentativt føler jeg. Jeg er i forhold med en herlig mann som jeg stoler på, noen andre som faktisk har det bra i forholdet sitt?

Anonym poster: e2955922057f8498e301cde022d544e9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JA! Jeg har verdens beste kjæreste. Han er verdens snilleste, mest sjarmerende, ærligste mann som gir komplimenter, støtter meg i alt og som ikke minst er fantastisk i sengen. I dag overrasket han meg med spahotell som vi skal på førstkommende helg fordi jeg har vært eksamenstresset de siste månedene.

Er enig i at det florerer med negativitet her, men det er vel fordi de som har det bra ikke skriver..

Kjempefin tråd! :)

Anonym poster: 6135779df380536e1157f20c84d6d1f2

Skrevet

Bra tråd!

Jeg har en fantastisk kjæreste jeg også, og har det dritbra nå! Har hatt en tøff periode, men aldri tvilt på at jeg elsker han. Han er så utrolig omtenksom. Overnattet hos han denne helgen, og lørdag morgen dro han i butikken og kjøpte masse godt på butikken så jeg kunne få en god frokost! Lørdag kveld fikk jeg litt vondt i halsen, dagen etter dro han på butikken mens jeg sov og kjøpte halspastiller. Slike småting betyr mye :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har det også veldig bra med min mann. Vi stoler på hverandre, er ærlige med hverandre. Han er utrolig snill. :rodmer: I går var jeg i dritthumør halve dagen omtrent. :frown: :skravle: På kvelden gikk han ut og kjøpte snacs til meg selv om han egentlig helst ville vært hjemme. :sjokolade::perebrus::klem:

Gjest Nanne70
Skrevet

Så deilig med en sånn tråd :) Mannen min og jeg har det også veldig godt sammen. Det betyr ikke at det ikke har stormet i løpet av de (snart) 20 årene vi har vært sammen, men vi har "stått han av" som vi sier :laugh:

Gjest TinaT
Skrevet (endret)

Skrev litt feil her ... men tror dere virkelig at folk som opplever utroskap har det helt "ræva" i forholdet sitt?

En utro partner kompenserer ofte sitt utroskap (og sin dårlige samvittighet) ved å oppføre seg helt eksemplarisk slik at den andre ikke skal få mistanke om hva som foregår.

Endret av TinaT
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lever i verdens beste ekteskap, det er jeg sikker på!

Han er min partner, men også min beste venn..

Vi ler hver dag, krangler aldri, og har gode samtaler, respekt og de samme verdiene i livet.

For oss er det veldig lett å være i et forhold, da vi ikke trenger å jobbe for det...det bare går av seg selv! :)

Anonym poster: 52fede4b3a02cd2c3e1cd8a6618266d5

Skrevet

Jeg har det også bra - veldig bra :)

Jeg er i et godt, trygt forhold hvor jeg føler meg elsket :rodmer:

Eneste minuset er at vi pr dags dato bor langt unna hverandre, men dette er i endring nå, så i løpet av kun kort tid er det historie.

AnonymBruker
Skrevet

Skrev litt feil her ... men tror dere virkelig at folk som opplever utroskap har det helt "ræva" i forholdet sitt?

En utro partner kompenserer ofte sitt utroskap (og sin dårlige samvittighet) ved å oppføre seg helt eksemplarisk slik at den andre ikke skal få mistanke om hva som foregår.

Poenget er vel at det er veldig mange tråder her inne om folk som har oppdaget utroskap, og mange "alle menn/kvinner er utro, derfor forblir jeg singel"- tråder. Selvsagt er det mange som ikke vet om utroskapen, men det er vel ikke poenget her.

Anonym poster: c7de1bf83104bc4fa65065550d352f00

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig er det mest negative tråder her inne. Dette er jo et forum

Gjest TinaT
Skrevet

Poenget er vel at det er veldig mange tråder her inne om folk som har oppdaget utroskap, og mange "alle menn/kvinner er utro, derfor forblir jeg singel"- tråder. Selvsagt er det mange som ikke vet om utroskapen, men det er vel ikke poenget her.

Men det var ikke det jeg mente heller. Poenget mitt er at det virker kanskje litt "hoverende" overfor andre som har opplevd sitt livs krise ved at partneren er utro mens forholdet var på topp. For alle jeg kjenner som har opplevd utroskap så har det kommet som lyn fra klar himmel.

Skriv gjerne at dere har det fint og flott - men vær obs på at dette slett ikke er noen målestokk på om partneren er utro eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Oppfattes nå det også som hoverende?

Anonym poster: b875afd7d2823c36569242ab67d61dca

Skrevet

Vi har et utrolig flott og sterkt forhold, og jeg trives utrolig godt med den kjærligheten jeg gir, og mottar :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Men det var ikke det jeg mente heller. Poenget mitt er at det virker kanskje litt "hoverende" overfor andre som har opplevd sitt livs krise ved at partneren er utro mens forholdet var på topp. For alle jeg kjenner som har opplevd utroskap så har det kommet som lyn fra klar himmel.

Skriv gjerne at dere har det fint og flott - men vær obs på at dette slett ikke er noen målestokk på om partneren er utro eller ei.

Så utrolig unødvendig. Selvfølgelig skjønner ts at utroskap er noe man holder skjult dermed vet man ikke at forholdet har vært løyn før man finner ut av utroskapen.

HENSIKTEN med tråden er at det faktisk er ok å være fornøyd av og til! Så slutt å syt! bruk andre kg poster til det. Herremin hatt! i hver eneste tråd så må det være minst en negativ kommentar.

Si meg,faller kg sammen hvis man er positiv?

hoverende du liksom! nei,herregud

Anonym poster: ca8ea3835036386e1bf9954dab936e11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På kg er det ikke lov å glede seg over et bra forhold, man må alltid gå ut fra at partneren er utro. Kanskje best å gjøre det slutt først som sist så slipper man den ubehagelige overraskelsen... Det er vel nok av negative tråder hvor du kan henge?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har det utrolig bra! Han er bare verdens beste! :rodmer:

392838_389771807753371_820757437_n_large.jpg

Anonym poster: c1a942328d58358de90c30294e3c7c0b

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har det også bra i forholdet mitt og lagde også en tråd for de som er fornøyde med partneren sin for en tid tilbake.

Synes det blir vel mye negativt fokus iblant, så folk som enda ikke har funnet seg noen står jo i fare for å bli totalt desillusjonerte og miste alt håp om at ting kan gå bra, når de leser her inne.

Gjest TinaT
Skrevet

På kg er det ikke lov å glede seg over et bra forhold, man må alltid gå ut fra at partneren er utro. Kanskje best å gjøre det slutt først som sist så slipper man den ubehagelige overraskelsen... Det er vel nok av negative tråder hvor du kan henge?

Det er utrolig mange som opplever utroskap og kriser i samlivet sitt og da har man selvsagt behov for å skrive om dette. Man føler at livet raser sammen omkring en og det er ikke alltid like lett å snakke med de nærmeste .. dermed er det natulig at forum som KG er et sted hvor man kan få lette sitt hjerte og møte litt forståelse.

Det er greit at man oppretter tråder for å rose sin kjæreste - men vær ihvertfall så respektfull og ikke skriv at det er en motvekt til all elendigheten dere leser .. for det er nemlig det TS skrev i hovedinnlegget sitt.

Husk at de som opplever utroskap ol ser på KG som et sted å lette sitt hjerte fordi de er i en krise.

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig mange som opplever utroskap og kriser i samlivet sitt og da har man selvsagt behov for å skrive om dette. Man føler at livet raser sammen omkring en og det er ikke alltid like lett å snakke med de nærmeste .. dermed er det natulig at forum som KG er et sted hvor man kan få lette sitt hjerte og møte litt forståelse.

Det er greit at man oppretter tråder for å rose sin kjæreste - men vær ihvertfall så respektfull og ikke skriv at det er en motvekt til all elendigheten dere leser .. for det er nemlig det TS skrev i hovedinnlegget sitt.

Husk at de som opplever utroskap ol ser på KG som et sted å lette sitt hjerte fordi de er i en krise.

Av og til føler vi som faktisk har det bra i forholdet at vi trenger en sånn tråd som dette. Du trenger ikke poste i denne tråden om du ikke har et fint forhold og vil fortelle om det, på samme måte som at vi som ikke har opplevd utroskap og elendighet ikke poster i tråder der TS spør etter erfaringer ang. det.

• Liker 2
Gjest TinaT
Skrevet

Av og til føler vi som faktisk har det bra i forholdet at vi trenger en sånn tråd som dette. Du trenger ikke poste i denne tråden om du ikke har et fint forhold og vil fortelle om det, på samme måte som at vi som ikke har opplevd utroskap og elendighet ikke poster i tråder der TS spør etter erfaringer ang. det.

Joda, jeg lever i et bra ekteskap - men det føler jeg ikke for å legge ut om i et tråd som er opprettet som en motvekt til alle innleggene om utroskap og elendighet. Hadde tråden vært opprettet helt generelt så er det en ting - dette er noe helt annet i mine øyne.

Det blir som om jeg skulle opprettet en tråd under Kropp og helse fordi jeg følte jeg måtte fortelle alle at jeg er så glad for at jeg er psykisk frisk - fordi vi trenger en motvekt til alle som skriver om sine psyskiske problemer og angstanfall.

Eller en motvekt til alle som skriver om problemer med stemødre - jeg er så glad for at mine barn slipper å vokse opp med en stemor.

Så det er ikke temaet som er problemet i denne tråden - det er rett og slett mangel på empati i startinnlegget som legger grunnlaget alle videre innlegg.

Men nå skal ikke jeg ødelegge idyllen lenger - det er tydeligvis bare jeg som ser på det på den måten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...