Gjest Pinky Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Dette blir et litt langt og forvirrende innlegg men jeg håper noen kan ta seg tid til å svare meg. Jeg er en jente på 18 år, og har vært sammen med kjæresten min på 20 i et år neste uke. Jeg elsker han over alt på jord, og han elsker meg tilbake, det vet jeg. I det siste har jeg følt litt at han ikke er glad i meg lenger, eller tar meg for gitt, og dette har gjort at jeg har blitt ganske trist og sint hele tiden. Jeg tar alt han sier og tuller vondt ment. Dette har noe med å gjøre at eksen min som jeg var sammen med i nesten et år var utro med meg. Jeg vet jo selfølgelig kjæresten min aldri ville vært utro mot meg, og jeg vet han elsker meg, og vi har snakket mye om det at han skal skjerpe seg, prøve å vise mer at han er glad i meg osv og at jeg skal slutte å være så sint og irritert hele tiden. Men jeg føler nesten litt for å gi opp. For jeg vet ikke helt hvordan vi skal klare å komme tilbake til der vi var. Missforstå meg rett, vi har et fantastisk forhold hvor begge elsker hverandre, stoler på hverandre og hører sammen, men i det siste har vi bare kranglet, og diskutert, og jeg har vært sint og han har vært fortvilet. Jeg føler vi ikke funker mer, og det er trist for jeg elsker han så høyt! I tillegg lurer jeg nesten på om jeg mister følelsene for han,for jeg har hørt at man ofte blir sint og irritert fort om man gjør det, men det er jo litt rart når jeg elsker han så mye som jeg gjør og bare vil føle han er mer glad i meg. Håper noen forstod og har noe de kan hjelpe meg med, for jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.
Gjest Pinky Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Vi har snakket, vi snakker kjempemye om det! Problemer er nettopp det at selv om vi snakker om det, så går det ikke.
lancome. Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Vel, om dere prater mye om det, men ser ingen endring, hva med å gjøre noe annerledes? Ta en pause? Om dere tar en liten pause, så får du kanskje en bedre oversikt over hvor dere står ?
Gjest Pinky Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har jo tenkt på det også, men så tenker jeg at dersom man ikke klarer å finne ut av ting, og ikke klare å være sammen så kommer det aldri til å fungere i lengden at om man har behov for pause kan man like gjerne slå opp. Men årh jeg elsker han jo!
Gjest Pinky Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har jo tenkt på det også, men så tenker jeg at dersom man ikke klarer å finne ut av ting, og ikke klare å være sammen så kommer det aldri til å fungere i lengden at om man har behov for pause kan man like gjerne slå opp. Men årh jeg elsker han jo!
lancome. Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Om man tar en pause så betyr det ikke at det aldri kan funke. Er det ikke bedre å finne ut at evt. det ikke funker tidlig, enn å finne det ut alt for sent? Du kan spare deg selv for utrolig mye smerte, på den måten. Hva er vits i å være sammen om dere bare prater men likevel ingenting skjer? Personlig så ville jeg ha følt det bedre med å ta en pause først, for da hadde jeg visst med meg selv at jeg hadde gjort alt jeg kunne for å redde forholdet! Det er en vanskelig situasjon du er i, men med mindre du klarer å leve sånn, burde du gjøre noe. Ellers kommer det nok til å bli ferdig uansett til slutt, dessverre ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå