Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 Hvor på internett kan man finne sangtekster? Tenker på tekster til pop-låter og lignende. På forhånd Takk!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Det du også kan gjøre er å gå på Google.com og søke på artistnavnet eller sangnavnet, evt. et par strofer av sangen, og skrive lyrics. Da får du alltid opp det du leter etter.
Milly:) Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Det du også kan gjøre er å gå på Google.com og søke på artistnavnet eller sangnavnet, evt. et par strofer av sangen, og skrive lyrics. Da får du alltid opp det du leter etter. :enig_animasjon: Det lønner seg ja. For alle sangene man trenger finnes aldri på samme sted.
birgitte242 Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Synes denne siden er bedre og inneholder mye mer enn lyrics.com: http://www.azlyrics.us Ellers finner man jo alt som nevnt på google.
Gjest Virvel Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Jeg bruker også Google. Hvis jeg f.eks. vil ha teksten til Come Together med Beatles, skriver jeg "come together" +beatles +lyrics. Slår (nesten) aldri feil!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå