AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Har en hund som markerer seg når jeg har han med på besøk til folk. Han gjør det ikke hjemme.. Noen råd om hva jeg kan gjøre? Han er nesten 1 år. Han tåler heller ikke unger, vis det er unger som prøver å klappe han så knurrer han å flekker tenner! Han blei skremt gang da han var mindere å etter det har jeg ikke klart å få det av han. Anonym poster: fd3b731945aee5e7e5cc635c3f5e728f
Gjest Murica Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Be unger om å ikke klappe chihuahuaen, om det gjør han ukomfortabel så gjør du det verre ved å tvinge det på han. La han selv bestemme. Du kan kjøpe ett belly band for når dere er på besøk hos folk., ala noe slikt: http://www.gwlittle.com/prod_detail_list/dog_belly_bands
LexSuperior Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 For å trene med barn ville jeg brukt noen barn jeg kjente. Gjerne store barn i begynnelsen. Be dem sitte rolig til hunden kommer til dem. Gi dem noe snacks som hunden virkelig elsker som de kan ha i hendene sine. Når hunden kommer skal de fortsatt sitte stille så hunden kan utforske dem i fred. Ingen klapping i begynnelsen. Og ikke forvent at hunden kommer de første gangene dere prøver dette. Bruk skikkelig god tid alle gangene og gjenta virkelig mange ganger! Anbefales å kombinere med en god film på tv eller noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå