Gå til innhold

Forandrer fars interesse for barnet seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har barn med en mann som ikke var så interessert i å få barn før dere fikk, hvordan ble det utover i svangerskapet og etter barnet ble født?

Anonym poster: bc1bb4f48ee99fdb4044db739763ff24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøv deg. Ta pilla di du.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøv deg. Ta pilla di du.

Ta det med ro, skal ikke lure noen :)

ts

Anonym poster: bc1bb4f48ee99fdb4044db739763ff24

AnonymBruker
Skrevet

det er utrolig forskjellig hvordan de reagerer. men jeg kan jo si at eks samboeren min klikka i vinkler og ville ikke ha noe med meg eller ungen å gjøre. vi hadde pratet om barn. men det var i fremtiden. jeg ville jobbe flere år før det ble noe barn på oss... vi brukte beskyttelse men det skjedde likevel.

Anonym poster: cb77276ef3eba4c540cd796ce535c97a

AnonymBruker
Skrevet

Interessen har gått fra å være tilnærmet lik null, til å bli gradvis bedre. Barnet er nå 1,5 år.

Anonym poster: 4ad9dd7261fee8b984d1164ab451df67

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er heldigvis like betatt av barna sine nå som han var ivrig på å bli far da vi først begynte planleggingen.

At en mann virkelig ønsker å bli far er et hovedkriterum i valg av mann, for meg. Det er nok utfordringer med barn om man ikke skal ha en mann som ikke er fult engasjert.

Anonym poster: ae60c02988c890927dedfe9d0b29eefa

Skrevet

Det finns nok at de menn som er ivrige på å bli far, men som senere er mer ivirige på å leve som intet har skjedd.

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det finns nok at de menn som er ivrige på å bli far, men som senere er mer ivirige på å leve som intet har skjedd.

Jepp. Dessverre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De fleste menn synes det er mer stas når barnet gir mer respons tilbake, fra år 1 år, tror jeg :)

Endret av NovaFlare
  • Liker 1
Skrevet

Vi var enige om å få barn, og hadde snakka mye om det. I svangerskapene var han totalt uinteressert, men med en gang ungene var ute (han var alene med begge to 5-7 timer etter fødslene) så er han blitt superpappa. Ungene forguder han :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som ikke ville ha barn enda, men vi brukte alikevel ikke prevensjon. Det gikk som det måtte gå, til hans store skrekk. Han slet veldig i svangerskapet, med noe bedring mot slutten. Han hadde ikke lyst til å være med på fødsel, og slapp det da babyen kom tidligere enn beregnet og han var på jobbreise. Han reiste hjem med første fly, og fra det øyeblikket han så barnet sitt for første gang har han vært 100% forelsket.

:)

Anonym poster: 3a841155e1599a4b1fe6ca8a03e59760

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...