Gå til innhold

anti-islamisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har kommet frem at anti-islamistene har sin egen webside hvor de planlegger sin misjonering og hvor de skal preke. KG har vært utvalgt en stund. Hva om vi invaderer deres nettsted og skriver lange innlegg de ikke ønsker å lese? Drar alle debattene deres av skinnene og snakker om det vi ønsker å snakke om? Det hadde pokker meg vært morro :ler:

http://antipsykopat.org/miniBB/index.php?a...vtopic&forum=13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å snakke om kakeoppskrifter, brudesko og truseinnlegg :ler:

Skrevet

kan vi ikke bare snu alle trådene deres over til å bli laaange, ufattelig nøyaktige mensen-tråder?

Jeg mener, enhver debatt kan gjøres om til det, siden det er Pedro og Prithivi vi snakker med, for de er vel menn og kan selvfølgelig ikke se ting fra en kvinnes side pga ...... osv osv osv...

he-he...

*aline legger seg siden på minnet til en dag hun trenger å få ut masse drit*

Gjest Fighter
Skrevet

Eller om rasisme og fremmedfrykt? Sida deres er jo anti-antirasistisk(er ikke det en annen måte å si rasistisk på? :klø: )

Eller kanskje vi skal la de være i fred. Brukerne der er jo utestengt fra kg, så da er de i hvert fall ikke her mer.

Skrevet

Jeg tenkte vel helst på laange innlegg av anti-rasistisk art og om fremmedfrykt, men hvis noen vil diskutere menstruasjon, kakeoppskrifter og bind for å plage dem litt så er jo det helt topp også :ler: Og jeg mente ikke å gå inn i debatter med dem (lei..) men bare små drypp hist og her (Naboen min er så utrolig hyggelig, han heter Mohammed og er fra Somalia).

Skrevet

I`m in :ler: Må bare finne et passende nick :wink:

Skrevet
Eller om rasisme og fremmedfrykt? Sida deres er jo anti-antirasistisk(er ikke det en annen måte å si rasistisk på? :klø: )

Eller kanskje vi skal la de være i fred. Brukerne der er jo utestengt fra kg, så da er de i hvert fall ikke her mer.

:ler: anti-antirassister er de helt klart, det er visst ikke bare muslimer som er noe pakk, det er visst alle som ikke hater muslimer også.... :ler:

Man kan jo la dem være i fred, men etter hva jeg så, så gjør jo de alt de kan for å finne måter å komme inn her på, på tross av nye regler og utestenging.

Følger dagsformen jeg tror jeg, det kan jo være et ok sted å gå dersom jeg er kranglelysten en dag. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er utrolig skremmende at disse menneskene går rundt på gaten og faktisk står for disse meningen jeg :evil:

Gjest Poirot
Skrevet

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Bruker man samme invasjonsmetode tilbake må man akseptere at andre ønsker å gjøre det på KG en annnen gang.

Skrevet

Enig, Poirot!

Synes forøvrig det omtalte forumet er ganske skremmende.

Skrevet
Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Bruker man samme invasjonsmetode tilbake må man akseptere at andre ønsker å gjøre det på KG en annnen gang.

æsj.... så ekkelt korrekt du er da Poirot!!! :-x

*aline skammer seg over ønsket om å få ut krangle-skit på anti-antiislamsk side og bestemmer seg for at hun enten ikke skal skrive noe der inne eller ikke reagere dersom samme skit blir skrevet her*

Gjest Poirot
Skrevet

æsj.... så ekkelt korrekt du er da Poirot!!! :-x

*aline skammer seg over ønsket om å få ut krangle-skit på anti-antiislamsk side og bestemmer seg for at hun enten ikke skal skrive noe der inne eller ikke reagere dersom samme skit blir skrevet her*

:sjarmor:

Jeg skjønner godt at man har lyst, og for min del må man gjerne gjøre det. Men det er dumt å legge det ut her at man gjør det, for da skal det vanskelig kunne gjøres mht å klage over tilsvarende sabotering fra andre.

Skrevet

Ja, men man må da ikke si at man kommer fra KG.. Dette blir jo mange isolerte sting som ikke har noe med hverandre å gjøre.. :wink:

Gjest Shark
Skrevet

Slettet av meg selv. Jeg vil ikke bidra til bråk mellom to nettsteder uansett hvor uenig jeg er med dem. Shark

Skrevet

Ikke rart han hadde mye kunnskap. Logikken hadde derimot sviktet, og paranoiaen overtatt...

Skummel type!

Gjest Poirot
Skrevet
Ja, men man må da ikke si at man kommer fra KG.. Dette blir jo mange isolerte sting som ikke har noe med hverandre å gjøre.. :wink:

Det leser jo her, går jeg ut fra.

Skrevet

Derfor man ikke må rapportere noe her, og heller ikke si noe der hvor man kommer fra. Fikk meg dog en god latter da jeg var innom og sjekket isted :hoho:

Men, godt funn, skikkelig tvilsom type..

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei. De er ikke farlige.Bare veldig dumme.

Skrevet
Nei. De er ikke farlige.Bare veldig dumme.

Jeg liker spesielt måten de bruker psykopat-begrepet på Tji-hi :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...