AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 vurderte å flytte fra (meg) Norge tilbake til Danmark (hans hjemland) når vi nettopp hadde blitt kjærester, grunnet at han mistet jobben sin. Dette er to år siden. Han fortalte også at han ikke hadde tenkt å ta meg med grunnet at det ville bli vanskelig å for meg å få jobb. Heldigvis fikk han jobb her rett etter, og ble i Norge. Jeg ble litt sånn.. ehm... du var ikke så glad i meg da altså? Hadde det ikke vært for at han fikk ny jobb, så hadde jeg blitt forlatt? Hva hadde du tenkt om det? Anonym poster: fb51973ed3a7983de63583aa2e9d3699
Snipa Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Det er to år siden og han flyttet ikke. Og det var rett etter dere var blitt kjærester. La det være. 5
Neket Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 At det er to år siden, og han er hos deg fremdeles.
Gjest bustyvel Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Hvorfor i alle dager dveler du ved sånne opplysninger? Han ble, og dere er fremdeles sammen. Valg man tar vil kunne forandre seg utover i samlivet etterhvert som an blir mer knyttet til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har ikke dvelt over det lenge, fikk faktisk vite om det i går kveld av faren hans. Han fortalte at "Det var godt Marius ble i Norge og ikke reiste hjem". Så spurte jeg kjæresten min senere hva han mente, og da fortalte han at han hadde tenkt å reise tilbake når vi nylig var blitt kjærester. Poenget er at jeg umulig kan være den rette jenta for han, i og med at han hadde tenkt å forlate meg grunnet mangel på jobb. Jeg hadde aldri reist i fra han, hadde heller søkt videre etter jobb, hvis det var meg... Anonym poster: fb51973ed3a7983de63583aa2e9d3699
pipegakk Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har ikke dvelt over det lenge, fikk faktisk vite om det i går kveld av faren hans. Han fortalte at "Det var godt Marius ble i Norge og ikke reiste hjem". Så spurte jeg kjæresten min senere hva han mente, og da fortalte han at han hadde tenkt å reise tilbake når vi nylig var blitt kjærester. Poenget er at jeg umulig kan være den rette jenta for han, i og med at han hadde tenkt å forlate meg grunnet mangel på jobb. Jeg hadde aldri reist i fra han, hadde heller søkt videre etter jobb, hvis det var meg... Anonym poster: fb51973ed3a7983de63583aa2e9d3699 Jeg synes ikke du skal legge så alt for mye i det han sa. Han kjente deg sikkert ikke så veldig godt, visste kanskje ikke helt hvor dere stod og hvor dere så for dere at forholdet kom til å gå. Det er vanskelig og skummelt å gamble hele livet sitt på noe helt nytt, ikke alle er i stand til det. Dessuten er det nok også veldig vanskelig for ham at han plutselig mistet jobben sin, og en sånn plutselig endring kan få mange følelser og tanker i spinn. Det med at du sier at du umulig kan være den rette jenta for ham, tenker jeg at du burde reflektere litt over igjen.. Han ble tross alt igjen i Norge for deg. Han KUNNE valgt å dra, men det gjorde han ikke. Ikke sett hele forholdet ditt på spill over dette. Det er det faktisk ikke verdt.
Gjest Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Dere hadde jo nettopp blitt sammen? Det er vel ikke rart at han vurderer om han skal bli i Norge eller reise hjem til hjemlandet etter å ha mistet jobben? Jeg hadde ikke tenkt noe særlig på det, annet enn at jeg var glad han fikk jobb og ble her i landet. Du får se det positive i det her: Om det her er det du tenker på, så har dere det nok veldig fint ellers
Gjest Beano Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Det var på et relativt tidlig stadium i forholdet deres, så det er ikke noe vits å bli opphengt i det.
Kontormus Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 På det tidspunkt kunne han jo ikke vite at du var den rette kvinnen hvis dere nettopp hadde blitt sammen. Han ble, dere er fremdeles sammen og det er ikke noe å henge seg opp i.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #11 Skrevet 12. mai 2013 Hadde latt han fortalt meg at han hadde flyttet tilbake eller latt meg flytte dit rett etterpå pga savn og kjærlighet og aldri ville forlatt meg igjen fordi tanken på det hadde vært helt umulig for han, enda tidlig stadie. Denslags. Ikke fordi det er så viktig eller vanskelig å skjønne...at han hadde tenkt disse tankene. Men man må faktisk gjøre rare ting for å holde varmen i forholdet, skape følelser som griper, og ikke la den andre føle seg tatt for gitt. Enda verden er sånn som den er. Anonym poster: bdd4fe5e058616e9fea7a75f35e4c559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå