Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt mye over forholdet til min kjæreste i det siste og trenger å høre hva noen andre mener:) Jeg og kjæresten har snart vert i lag i to år. Til sommeren har vi hatt planer om å flytte sammen, men jeg begynner å bli usikker på om det er det jeg vil nå. Akkurat nå føler jeg ikke han har noen genuin interesse ovenfor meg. Har flere ganger tidligere fortalt at jeg er en person som trenger bekreftelse, men føler ikke han bryr seg med dette. Jeg er ikke usikker på meg selv, men det er utrolig viktig for meg i et forhold. Når jeg snakker om fremtiden og ting jeg synest er viktig og vil snakke med han om det, stiller han seg enten passiv til samtalen eller gir bare et "mhm" til svar og han snakker ikke om fremtiden selv. Bortsett fra at han har nevnt at han vil ha barn en gang. Det samme gjelder oftest når jeg også prøver å ta opp andre ting. Jeg føler meg ikke så spesiell lenger og blir usikker på hvor sterk hans interesse for meg er, dette gjør til at mine følelser for han blir svakere. Han virker og til å ha problem med økonomi da han ikke klarer å spare noe og bruker alt han har av månedslønn opp hver måned. For at vi skulle kunne flytte sammen har eg sagt han måtte spare noen kroner slik at det ikke bare blir eg som betaler for møbler, osv. Han har enda ikke spart noe. Han er i full jobb pg jrg som student må av og til betale ting for han da han har brukt opp sine.

Trenger innspill til hva som må til her da jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre da jeg har sagt fra før uten at han tar det til seg. Takk til de som vil svare:)

Anonym poster: 09a54ece00460801e96cbb06d7a1dee6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker litt utnyttende. En som er litt "gidder ikke".

La han få bevise for deg at han mener alvor.Ikke flytt inn sammen akkurat nå, men vent til dere har fått spart opp, og han får bevist at han kan spare opp, for nå er det liten vits. Sannsynligvis blir det du som må legge ut for husleie for han pga han ikke kan holde på pengene.

Vær ærlig og si du mener han virker uinteressert og snur seg vekk fra deg, og vil vite hva som foregår.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...