Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Det ble ikke noe av opptaket mitt!!! :evil:

Kom Spike tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spike kom tilbake ja.

Og en person til som kunne bli alle mulige personer, som Buffy har bekjempet tidligere. Og Spike blir brukt av denne personen/vesenet ser det ut til.

Gjest Frigg
Skrevet

Jepp, han sliter litt med å ha samvittighet, så han vandrere rundt i kjelleren på Sunnydale high-school, mens han prøver å finne trøst for sine onde gjerninger.

egguide fra tv tome

Skrevet
Spike kom tilbake ja.

Og en person til som kunne bli alle mulige personer, som Buffy har bekjempet tidligere. Og Spike blir brukt av denne personen/vesenet ser det ut til.

Dette skjønte jeg ikke mye av... hvem er dette andre vesnet? Og har Spike sjel? Hva betyr det? Hva med Willow? Håper de andre gir henne skikkelig inn for det hun gjorde! :evil: :evil:

Gjest Frigg
Skrevet

Det vesnet vi så som forandret seg fra warren-glory-adam-drusilla-mesteren, (- og tilslutt morfet seg til å ligne buffy) er en entitet eller vesen som vi først møtte i ep 10 ("Amends") ses 3, og kalles "the first evil", i den episoden (amends) forsøkte vesenet å få angel til å miste sjelen sin igjen for å bli ond.

Og i denne episoden (fra søndag) ser det ut som vesenet prøver å manipulere spike. til hva vil vel tiden vise.

Kan vel se ut som denne "first evil" skal være slemming i denne sesongen.

Skrevet

Willow ser ut til å ha blitt med Giles til England hvor hun læres opp av denne hekseringen. Disse heksene er redd henne, hvilket Willow ikke liker. Hun må akseptere at magien er en del av henne og det er hennes ansvar å bruke den riktig. Selv ga hun uttrykk for anger pga drap og alt det andre hun gjorde.

Spike har sjel ja. Masse risp rundt hjertet. Sa til Buffy han prøvde å få det ut. De to snakket ikke så mye sammen, Buffy var mer opptatt av å redde søsteren og noen venner fra noen manifisterte ånder. Dawn har begynt på high school - som forsåvidt er bygget oppå den gamle som Buffy gikk på.

Buffy har nå takket ja til å jobbe noen timer i uken med elever som trenger ekstra oppfølging. Kjekk rektor denne gang forresten :sjarmor: . Håper han er snill fyr og ikke slem.

Skrevet

Jeg følte jeg hadde sett den episoden jeg :roll: :-? Følte jeg kjente igjen han rektoren og hele episoden.. :-?

Gjest Frigg
Skrevet
Jeg følte jeg hadde sett den episoden jeg :roll:  :-?  Følte jeg kjente igjen han rektoren og hele episoden.. :-?

Han som spillte rektoren heter DB Woodside, og har spillt i bl.a. : 24, The Divison, Murder One, og mere finner du her!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...