Jens Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 Kjærsten min skal kjøpe seg grill idag. Om en uke har han bursdag og tenkte i den anledning da å gi ham noe til grillen, som f.eks forkle, slippers, hatt, bok om grilling etc..... Noen som vet hvor man får kjøpt slikt?Eller har noen andre gode ideer til en mann med grill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 Det finnes en innmari god grillbok som heter "far lukter brent". Har også kjøpt en på Tronsmo bokhandel som er om ekte Texasgrilling. Noen av oppskriftene er riktignok for 70 personer og sånn, men det er mye gode tips og deilige marinader. Ellers får man vel kjøpt grillvotter og forkle på f. eks. Åhlens. Eller prøv Jernia for klyper, gafler og annet grillutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2004 #3 Del Skrevet 5. april 2004 Hva med å kjøpe en sånn koffert/veske med klyper, stålbørster osv? Disse finnes fra noen få hundrelapper og opp til ganske dyrt :o Vet at de har en del på Smartclub. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 5. april 2004 Det hørtes ut som en god ide!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 5. april 2004 #5 Del Skrevet 5. april 2004 Kjærsten min skal kjøpe seg grill idag. Om en uke har han bursdag og tenkte i den anledning da å gi ham noe til grillen' date=' som f.eks forkle, [b']slippers, hatt, bok om grilling etc..... Noen som vet hvor man får kjøpt slikt?Eller har noen andre gode ideer til en mann med grill? Egne grillslippers Forøvrig er jeg enig med Glitterchick ang. "Far lukter brent". Veldig bra bok. Skikkelig American BBQ!!! I tillegg en god tang. Da vil jeg anbefale denne typen. Den er MYE bedre å bruke enn de grilltengene man får kjøpt i sånne sett (hater sånne sett). De finnes i 2 lengder. Velg den lengste til grillen (og kjøp gjerne en kort også til bruk på kjøkkenet ;-)). Ikke spes. dyre er de heller! GG Storkjøkken i Torggata i Oslo har disse. Tror Glasmagasinet og Jernia (også i Torggata) også har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. april 2004 #6 Del Skrevet 5. april 2004 Flytter to innlegg over fra en identisk tråd, og sletter dobbeltpostinga. Enklere å ha bare én tråd å forholde seg til. Nala - moderator Forkle, grytekluter etc. får du jo i interiøravdelingene hos Bohus, Skeidar osv. eller hos gardinbutikker som Kid osv. Kokebøkene finnes hos bokhandlen. Vi har en som egentlig er beregnet for Weber griller, men det er mange tips i den. Skikkelig utstyr til å behandle maten trengs jo også. Jeg tenker på stekespade, pensel til marinade osv. Da tror jeg butikker som Jernia er tingen. Hilsen Lille meg Hva med å kjøpe matchende grilldresser til dere begge Neida, bare tuller selvfølgelig! * bok om grilling, finnes mange fine med gode tips og inspirasjon! * Skikkelig spruteflaske - det må man ha når kotelettene begynner å brenne.. * fiskerist! Grillet fisk er jo bare så Yummi!! * Pene og gode klyper og gafler så han ikke brenner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. april 2004 #7 Del Skrevet 5. april 2004 Hva med å slenge med litt grillmat, så han har noe å teste på? Glem ikke marsmallows til dessert og kokkepils til grillmesteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå