Gå til innhold

Ingeniør med hund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Blivende siv.ing. som har veldig lyst på hund her! Er det noen som har erfaring med dette? Altså om det er mulig å både jobbe som siv.ing/ing og å ha hund? Jeg ser nemlig for meg at det blir mye jobbing, men siden jeg studerer fram til i sommer har jeg ikke noe ordentlig grunnlag for å vite hvor mye tid det tar. Samtidig har jeg så fryktelig lyst på en firbent venn.

Både jeg og sambo er ingeniører.

Takker på forhånd for svar :)

Anonym poster: e9100f3a56ee5ab9c4ee33e02703b211

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Usa`s president har jo hund...

Anonym poster: 054a0c02dd5f875ef54f008de28c2149

Skrevet

Usa's president har typ 1000 andre som kan passe på bikkja si.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kjekt med noen seriøse svar. Andre yrker med typisk mye overtid kan jo også svare. Jurister, leger, osv?

AnonymBruker
Skrevet

Pappa har to hunder (Til og med 3 på et tidspunkt). Han er sivilingeniør i Statoil og jobber 07.30/08.00 til 16.00+. Dette har gått heelt fint, ikke noe problem. Da hundene var små var de med i bilen (i bur) slik at han kunne lufte dem ila arbeidsdagen. Da de var blitt stuerene er det ikke noe problem for dem å være hjemme alene hele arbeidsdagen. Han er en svært aktiv jeger for øvrig :)

Anonym poster: 6abadb19f4031bb9b5be8368a95f1828

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det beste er å finne seg jobb først, og så høre om det er lov å ha med hunden på jobb inimellom. Det gjør hverdagen med hund enklere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere er to som bor sammen burde det gå bra :)

Anonym poster: 9a7e4c0f601617306f00c8339610a8b7

Skrevet

Jeg synes ikke det er type yrke som betyr noe, men hvor mye en jobber (det være seg i butikk eller sjef for Statoil).