Gå til innhold

Dere som har levert hovedoppgave..

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Kan dere vennligst bekrefte at det var verdt alt slitet og at livet etterpå ble en eneste stor drøm av en Hollywood-film :ler:

Eller si noe annet oppmuntrende :-(

*sliter litt med siste innspurt her nå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan dere vennligst bekrefte at det var verdt alt slitet og at livet etterpå ble en eneste stor drøm av en Hollywood-film  :ler:  

:Nikke: bekreftende. Helt sant, du fått et nytt liv. Et hollywood liv. Du blir pen, rik og berømt. Så får du draget på alle kjekke menn i byen. Når du skal ut å spise får du beste bordplassering og limosinene står i kø. Du kan få livvakter hvis du vil, men det kan være lurt å holde en lav profil. :tunge1:

Hold ut og lykke til :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

:Nikke: bekreftende. Helt sant, du fått et nytt liv. Et hollywood liv. Du blir pen, rik og berømt. Så får du draget på alle kjekke menn i byen. Når du skal ut å spise får du beste bordplassering og limosinene står i kø. Du kan få livvakter hvis du vil, men det kan være lurt å holde en lav profil. :tunge1:

:hoppe: Yippi, jeg visste at det ikke bare var en dum myte! Takk for bekreftelsen (ja, jeg er bare en stakkars tviler.) :blomst_opp:

*spisser blyanten mens jeg funderer på dette med bodyguard eller ikke*

Hold ut og lykke til  :wink:

*tørker tårene og går tilbake til doc*

Skrevet

:hoppe: Tenk: aldri mer ettermiddagsoppgaveskriving, aldri mer dårlig samvittighet for å ikke sitte å skrive oppgave (ser bort fra faglig oppdatering da :roll: ), mer penger inn på konto, 100 % tilstede værelse på jobb, ferdig med univeritetet og bustetet professorer, ferdig mer semesteravgift, ferdig med helga, ferdig med late formiddager hjemme :kul: , ferdig med unnskyldinger for å komme på kg - herrgud listen er lang.... :hoppe:

Go go :hoppe:

Gjest Embla s
Skrevet

...muligheter til å få navnet sitt i det eminente BIBSYS !! :hoppe:

Joda, jeg har alt å vinne :ler::wink:

Gjest Poirot
Skrevet
...muligheter til å få navnet sitt i det eminente BIBSYS !! :hoppe:

Joda, jeg har alt å vinne :ler::wink:

Jeg har slått opp meg selv mange ganger, det er gøy!

Også vet man at man ALDRI mer skal gjøre dette, man får mer på cv og man får aldri mer dårlig samvittighet over å ha den hengende over!

(Og det er helt sant som de iser: livet blir en drøm på roser etterpå!)

Gjest Ethereal
Skrevet

Eller du kan, som jeg, føle deg totalt utladet, og gå hjem og sove i minimum et halvt døgn etterpå. Deretter tenke "dette skal jeg aldri mer gjøre" for så to uker senere å begynne med research til nytt prosjekt og mulig doktorgradsstipend.

IT'S A TRUE STORY :kul:

Skrevet
...muligheter til å få navnet sitt i det eminente BIBSYS !!  :hoppe:  

Joda, jeg har alt å vinne  :ler:  :wink:

:ler: Jeg har også slått meg opp og jeg er UTLEID :hoppe:

Skrevet

Jeg også! :hoppe:

Og det enda de har prestert å klusse til tittelen på oppgaven min. Går det an å klage... hm, til Bibsysfolka...? :roll:

Skrevet

Synes forøvrig jeg lever et "hovedoppgaveliv" fortsatt, men det kommer selvsagt an på hva du selv velger å gjøre etterpå.

Gjest Ethereal
Skrevet

hva gjør du nå, da? Og på hvilken måte lever du fortsatt et hovedoppgaveliv? Just curious...

Skrevet

*Hovedfagsoppgaveblues*

:-(

Takk jenter, denne tråden trengte jeg VIRKELIG å lese i dag!

Skrevet

Har hatt noen kortere engasjementer av vitenskapelig type (skrive rapport, artikkel) etter at jeg var ferdig, og planen er vel å komme i gang med et doktorgradsprosjekt etter hvert. Men i mørke stunder lurer jeg på om det er galskap... :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

Ja, det ér galskap, men galskap av den typen du vil like. Det er bare å hoppe i det, du vil angre hvis du IKKE gjør det (tro meg). Du kan uansett jobbe med noe annet enn forskning senere, hvis du skulle ønske det.

Skrevet
Og det enda de har prestert å klusse til tittelen på oppgaven min. Går det an å klage... hm, til Bibsysfolka...?  :roll:

Selvfølgelig...

Skal jo ikke være feil der *ler*

Send en mail til biblioteket som har oppgaven din du...

Gjest Embla s
Skrevet

:hoppe:

Skrevet

Helt fantastisk å få levere hovedoppgaven etter flere uker/måneders strev :-)

Og ikke minst det å få begynne å arbeide - er jo bare så givende, selv om jeg til tider savner skolebenken :-)

Skrevet
Helt fantastisk å få levere hovedoppgaven etter flere uker/måneders strev :-)

Uker? Måneder? :o Ja hadde det bare gått så fort :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Uker? Måneder? :o Ja hadde det bare gått så fort :wink:

(du er sikker på du ikke mente DAGER, da Crispo?!)

Uker, måneder.. *gråter*

Skrevet

(du er sikker på du ikke mente DAGER, da Crispo?!)

Uker, måneder.. *gråter*

Tenk på dem som har gjort unna en hovedfagsoppgave på TIMER

:grøsse: :veldigsur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...