Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gir jo tilbake pengene som du betaler ekstra om du bestiller over 200 kroner.

Det jeg lurer på er hvordan får jeg denne kvitteringen som jeg trenger og må jeg be spesielt om å få den på engelsk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De gir jo tilbake pengene som du betaler ekstra om du bestiller over 200 kroner.

Det jeg lurer på er hvordan får jeg denne kvitteringen som jeg trenger og må jeg be spesielt om å få den på engelsk?

Ved utlevering hos posten betales mva og tollgebyr, og da får man kvittering.

Jeg har noen ganger glemt å ta vare på kvitteringen, og har da isteden tatt bilde av merkelappen som tollvesenet har klistret på pakken (der mva og tollgebyret står).

Når man ber om refusjon hos Feelunique, bruker man dette skjemaet: http://www.feelunique.com/help/21492738/topic/22143637-vat-and-customs-tax

(Husk at de trekker fra et servicegebyr på 4 pund fra totalbeløpet, slik at hvis man har handlet for f.eks. kr 201,- trekkes det fra ca. kr. 35,-., og da slipper man å betale mva og tollgebyr.).

:)

Anonym poster: db52ed15be5a1232b71e1249bdb676c3

AnonymBruker
Skrevet

Glemte, nei du trenger ikke å be om å få kvitteringen på engelsk. De regner om fra norsk til engelsk valuta selv.

Anonym poster: db52ed15be5a1232b71e1249bdb676c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...