Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei venninne skal på festival i juli og camper i telt. Problemet vi kom på var at alt vi liker å drikke bør være kaldt.

Spesielt dagen derpå, MÅ vi ha kald cola klar når vi våkner.... Litt vanskelig i telt i juli. Noen som har ideer på hva lurt vi kan gjøre? Tror ikke det er butikk på område, men greit å tenke på slikt....

Vi tenkte det om vi måtte kanskje da kjøpe haug med is hver dag, men vet ikke hvor enkelt/vanskelig det blir heller.....

Tar med stor glede imot alle tips og triks dere kan komme med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøleboks er obligatorisk på festival.

Skrevet

Kjøleboks er obligatorisk på festival.

Ja, men kjøleboks er vel bare holdbar så lenge fryselementene er kalde? Vi tenkte litt med å ta med det og fryselementer og kjøpe is... så fylle det på innimellom slik at alt kanskje holder ting litt kjølig ihvertfall...

Skrevet

VIl si det holder med bare is. Spørs på størrelsen på festivalen, men flere festivaler som selger isbiter.

Skrevet

VIl si det holder med bare is. Spørs på størrelsen på festivalen, men flere festivaler som selger isbiter.

Piratfestivalen, men campe på Camp Stavern. De setter opp camp kun for festivalene som er i Stavern den datoen... 3 dager.... Aldri vært på festival før engang, så aner ikke. Derfor jeg spør :)

Skrevet

Piratfestivalen, men campe på Camp Stavern. De setter opp camp kun for festivalene som er i Stavern den datoen... 3 dager.... Aldri vært på festival før engang, så aner ikke. Derfor jeg spør :)

Alltid lov å spørre (:

Skrevet

Alltid lov å spørre (:

Hehe.. ja takk. Men da kan jeg kanskje sende mail til de som skal ha campen da å høre om de kommer til å selge is der. Hadde vært perfekt det!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...