Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke finner noen særlige erfaringer i arkivet tenkte jeg bare å si fra at jeg har gjort en "prøvebestilling" hos asseenonscreen.

Alt virket veldig greit under bestillingen. Eneste jeg er usikker på om jeg oppga riktig sikkerhetsnummer for VISA-kortet, som ikke lot til å være det samme som kontrollnummeret.

Fikk kjapt epost med bekreftelse på bestillingen. Påslaget for frakt til Norge var på 4 GPB blankt...Det var jo nok for en genser.

Men den var fin da...

Skal gi beskjed når varen er i hus om hvordan erfaringene er :wink:

Fri Nitha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte en genser derfra engang,men når jeg fikk den likte jeg den ikke noe særlig. Så mye bedre ut på modellen enn på meg,merkelig det.... :ler::ler: Men det som var postitivt var at jeg fikk den ganske raskt, ikke noe problemer med betaling eller toll.

Skrevet

I dag kom genseren. Pakkene kan spores, og det sto at den ble sendt ut dagen etter min bestilling. Sikkerhetsnummeret var også riktig, later det til. Med påskedagene i mellom synes jeg det gikk raskt.

Prisen var ikke skrevet ned, men pakka var sendt som brev og hadde ikke vært innom tollen.

Genseren var kul, men stoffet var litt kjipere enn jeg trodde. Likevel kommer jeg til å bruke den masse når det bare blir litt varmere i været. Og nå er genseren utsolgt fra asos, så det ser ut som om jeg ikke er helt på jordet. :ler:

Alt i alt godt fornøyd.

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...