Dragsund Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 ...på livmoren min da jeg tok kirugisk abort februar i fjor. Jeg fant det nettop ut da jeg ba om å få journalen min tilsendt. Dette informerte ikke legene/sykepleierne meg om da jeg var innlagt :evil: Men så sto det i journalen. Er det noen der ute som vet om dette kan gi meg konsekvenser med fertiliteten min? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Det der hadde jeg snakket med legen min om tror jeg! Men generelt sett så gjør man jo inngrep på livmoren uten at det skal ha noen konsekvenser for fertiliteten..... Ta deg en oppklarende snakk med legen du..dette er en av grunnene til at det er anbefalt å ha en lege tilstede når en leser sine egne journaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 6. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. april 2004 tusen takk for svaret :o) Jeg har vært hos legen min og snakket om det, og han har skaffet meg time hos gyn. for å finne ut om alt er som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Det var bra! håper at alt er i orden! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå