Gjest caca Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Jeg trenger desperat råd nå! Dette datingspillet kan jeg ikke noe om! Kort fortalt: Jeg traff en kar gjennom et datenettverk i januar. Vi har nå altså hatt gjevnlig kontakt i 5 mnd. I starten var han veldig ivrig på å treffes, ba meg på middag, film og gåturer. Han ville kysse meg ganske fort, og ta steget videre. Men jeg var usikker, og redd, så jeg trakk meg unna en periode og fant på unnskyldninger for å ikke treffe han, selvom jeg var interessert, Men jeg var usikker på meg selv og hva jeg egentlig ville. Men jeg gikk med på å møte han, og vi dro ut på byen sammen og så hjem til han, Der havnet vi i seng sammen og jeg følte at forholdet da tok et steg videre. Men til tross for at vi at datet i 5 mnd nå, har vi kun hatt sex 4-5 ganger, og 2 gannger klarte han ikke gjennomføe fordi han av en eller annen grunn min "mistet sin mojo"....what...skjønner ingenting!? Men uansett, han tok litt mindre kontakt en perode, og da ble jeg med engang på. Vil tydeligvis ha det jeg ikke kan få. Og føler nå at rollene er byttet om, nå er det jeg som jager han og ikke omvendt. Og det gjør meg så frustert! Jeg sender han mld, men det kan ta alt fra 2 timer til 2 dager før han svarer. Det er alltid jeg som tar kontakt, og foreslåt å møtes. Før så vi film sammen hver søndag, men det gjør vi ikke nå lenger... Han adder stadig vekk søte jenter på face, og det gjør meg usikker..er han en player? Men om han er en player, hva vil han med meg da? Vi kysser ikke, og har ikke sex hver gang vi møtes, langt i fra. Jeg vil det, men tør ikke ta initiativ.. For 1 mnd siden sendt jeg mld til han og sa det var opp til han å ta kontakt om han fortsatt ville treffes. Til det svarte han at "såklart skal vi fortsatt treffes! " og forselo et tidspunkt. Jeg tenker at her hadde han sjangsen til å stikke av om han helst ville det, men han gjorde ikke det. Etter det addet han meg på face, og jeg var i syvende himmel. Men nå er alt stille igjen, og det er tilbake der det kun er jeg som tar kontakt..han er travel og opptatt, men likevel..man finner alltids tid til en man er interessert i.. Hjlpe, hva gjør jeg?? Jeg vil ikke bli såret....
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Han er ikke oppriktig interessert, men synes det er greit å ha deg som en backup. Anonym poster: ea4a43ef8e95960fbee2359872419fc5 1
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Ja er det jeg er redd for...Men alt er så fint når vi er sammen, han tar hensyn, bryr seg og passer på at jeg har det bra..Han har sagt ja flere ganger nå til å treffes, vi ska blant annet på kino neste uke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette opp med han, uten at det blir kleint og pinlig.. Han er 32 og jeg 26. Begge har vært singel siden oktober i fjor.
Gjest anonym Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Ja er det jeg er redd for...Men alt er så fint når vi er sammen, han tar hensyn, bryr seg og passer på at jeg har det bra..Han har sagt ja flere ganger nå til å treffes, vi ska blant annet på kino neste uke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette opp med han, uten at det blir kleint og pinlig.. Han er 32 og jeg 26. Begge har vært singel siden oktober i fjor. Er du sikker på at han ikke ser noen andre? Har han fortsatt dating profil f.eks? Kan det være en eks han ikke er ferdig med?
Gjest anonym Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 En ting til : følte du at interessen hans dabbet av etter at dere begynte å ha sex?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Vi har ikke avalt å ikke treffe andre, så jeg antar egentlig han gjør det. Jeg treffer andre jeg og, men det er mest for å ikke gå og vente på han..selv om det er han jeg vil ha...En periode traff jeg kun han, men da han ikke ga meg så mye tilbake så startet jeg å treffe andre jeg og, men det gir meg ingenting.. Jeg vet ikke, vanskelig å si, men ja, mulig interessen dalte litt etter vi hadde sex et par ganger. Men om han kun var ute etter sex hadde vi jo hatt dette oftere enn nå? Og om han ikke var interessert så hvorfor gidde å fortsatt møte meg, og atpåtil ikke ha sex? Jeg skjønner ingenting..
Gjest anonym Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Vi har ikke avalt å ikke treffe andre, så jeg antar egentlig han gjør det. Jeg treffer andre jeg og, men det er mest for å ikke gå og vente på han..selv om det er han jeg vil ha...En periode traff jeg kun han, men da han ikke ga meg så mye tilbake så startet jeg å treffe andre jeg og, men det gir meg ingenting.. Jeg vet ikke, vanskelig å si, men ja, mulig interessen dalte litt etter vi hadde sex et par ganger. Men om han kun var ute etter sex hadde vi jo hatt dette oftere enn nå? Og om han ikke var interessert så hvorfor gidde å fortsatt møte meg, og atpåtil ikke ha sex? Jeg skjønner ingenting.. "Ikke avtalt oå ikke treffe andre"...Så du synes det er helt reit å holde på med en fyr, ha sex med han, selv om han ser andre? Synes det er her du gjør en feil. Du stiller ingen krav! Du har sex med en fyr, men regner med at han ser andre, hallo? Tenker du så "lite" om deg selv? Du ser andre og, men vil ha han. Hvilke signaler sender du ut her? Virker som mange damer gjør som deg. Der er tilgjengelige på mannens pemisser, men stiller ingen krav. De vet jo ikke hva han vil er deres unnslyldning? Men de ser ikke at å handle sånn, gjør at mannen aldri trenger å ta et valg! Og plutselig treffer han kanskje ei anna, som har mer krav. Jeg har ei venninne som holdte lenge på som deg. Jeg sa til henne at hun burde stille krav, men da var hun så redd for å miste han , hun ville jo fortsette å møte han. Så hun avfeide mine råd, så han lenge, oftest på hans premisser, hadde sex osv. Plutselig en dag møter jeg henne, hun gråter og er helt ifra seg! Fyren hadde nå forelsket seg i ei anna, så han kunne ikke se henne mer. I ettertid angrer hun veldig på at hun aldri stilte noen krav, bare var der, visste ikke om han så andre, turde aldri spørre om noe..i det hele tatt... Så ts, still krav til denne mannen! Si hva du ønsker. Hvis han da velger å trekke seg, får du heller ta den, men da kan du gå videre, møte en som vil det samme som deg. Evt mulig han typen din da vil bestemme seg for å satse på deg!
Gjest Elissima Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Menn sier en ting, og gjør noe annet dsv, så ikke regn med å få høre sannheten dersom du spør hva han vil. Menn kan ha sex med alt som rører seg, de legger ikke like mye i det som vi kvinner gjør. Gidder du virkelig holde på sånn noe særlig lenger..? Etter 5 mnd hadde hvertfall jeg krevd en avklaring fra mannen.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 ja dere har jo rett, dete er bare så vanskelig å gjøre det...føler jeg blottlegger meg helt, og blir sårbar.. Men har innsett at jeg begynner å få følelser for han, noe som sikkert ikke blir gjengeldt i like stor grad.. Vi skal møtes på tirsdag, og jeg har bestemt meg for å ta det opp med han da.. Men jeg skjønner bare ikke hva han vil med meg, når i heller ikke har sex. Da hadde det vært litt lettere for meg å innse at det kun var det han er ute etter, men det er jo ikke det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå