Suzi Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei, Vi skal ha bryllupet på Ekebergrestauranten, 3 retter, forrett, middag og dessert, og festen etterpå skal også holdes der. Svarfristen er ikke ute, men jeg regner med at det blir 70-80 gjester, i hovedsak en festglad forsamling. Det vil bli servert drikke under hele middagen samt etterpå. Det er ikke lov å ha med egne kaker, de har egne konditorer der, men jeg har fått et unntak for at min datter kan ta med cupcakes som en gave, hun er fantastisk på å lage det. Skal bestille en relativt stor bryllupskake, men lurer på om jeg må bestille mer, eventuelt hvor mye? Er det noen av dere som har erfaring med det med kaker når både middagen og festen er på restaurant, hvor mye trenger man? Er det noen av dere som har erfaring med kaker på Ekebergrestauranten? Endret 12. mai 2013 av Suzi
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Hadde vel tatt kaker som er ulike hverandre. Som sjokoladekake og ostekake. Bare noe som viser forskjellene jeg tenker på. Anonym poster: e56700a15ef4cd7c05f48bb047f9cebf
Gjest Kiara! Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Jeg vet at jeg er alene eller nokså alene når det kommer til dette synspunktet, men jeg mener det holder med en "enorm" bryllupskake og cupscakes. Folk er mette nok tror jeg. Heller et eller annet salt utover kvelden for min del hvertfall.
CathFoto Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Jeg forventer ikke kakebord på restaurant, synes det holder med cupcakes og bryllupskake. 1
CathFoto Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Har fått kake som en del av 7-retter på Ekebergrestauranten, og det var som resten av maten utrolig godt.
Portvinpiken Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Vi hadde middagen på restaurant og for vår del holdt det med en stor bryllupskake (marsipankake). Folk var mer enn nok forsynt og spiste vel uten unntak 1 stykke hver. Vi hadde treretters middag.
Suzi Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2013 Dette høres bra ut og veldig i trå med hvordan jeg har tenkt i utgangspunktet. Har bare blitt litt satt ut av de trådene der man skriver hvor enormt mange kaker som er planlagt. Tror det da blir en stooor bryllupskake i tillegg til en stor porsjon cupcakes. Mulig at vi vurderer en ostekake og sjokoladekake eller annet i tillegg, men hører med konditoren. Er også enig om at det vil være ok med noe salt/snacks utpå kvelden. :-) Takk for innspill! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå