Gå til innhold

Hvem vinner nr 19 konkurransen?  

1. 1. Hvem vinner nr 19 konkurransen?

• Firhana & Lasse
      13
    • Karin & Jon
      23
    • Natalie & Erlend
      27
    • Bengt & Malcom
      14

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Firhana & Lasse vant!

:hoppe: Blir gøy å se hvem som stikker av med premie-bilen! Og pengene!

Tror vel egentlig vi vet hvem som vinner publikumskonkurransen, det er jo Karin og Jon som har ledet den hele tiden. Kanskje de får det beste salget også?

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/nr19/article235162.ece

Første innlegg:

Ny tråd, for jeg har veeeldig lyst til å diskutere.

Og tenkte da at i denne tråden kunne vi diskutere alt som har med nr 19 å gjøre!

Det jeg først vil si er, jeg er imponert over hvor mye penger de bruker. Og noen av de kjøper jo ganske dyre innredninger også. Hva er liksom poenget med det?

Tror det var Karin som sa i det siste programmet, at folk som har råd til å kjøpe en leilighet til 2 mill, har jo som regel råd til litt oppussing.

Hvorfor legge så utrolig mye penger i innredningen? (Folk vil jo også "ha det som vi vil ha det", og pusser kanskje litt opp likevel.)

Selvfølgelig kan de ikke kjøpe bare drit heller da, var ikke det jeg mente, men det må da finnes en gylden middelvei?

Det har jo liten hensikt å ha noen penger igjen (?) når de er ferdige med oppussingen, men hadde det ikke vært best å økonomisere litt?

Forresten, noen som vet om Natalie og Erlend tok det (sinnsykt) dyre kjøkkenet?

Og noen som har noen formening om hvem som vinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så ikke episodene som gikk forrige uke, men ut fra det jeghar sett til nå så håper jeg at Karin og Jon vinner...

Jeg vet ikke helt hvorfor.

Om ikke Karin og Jon vinner, så håper jeg på Bengt og Malcom.

Om en av de parene der vinner, så går det greit.

Gjest Frigg
Skrevet

Jeg kunne tenke meg at kanskje Firhana & Lasse vinner, men de jeg tror vinner er Natalie & Erlend.

Skrevet

Heia Bengt & Malcom, jeg synes de er dyktige, og gjør mye selv. :)

Blir spennende å følge med videre.

Skrevet

Fikk med meg forrige gang at Erlend og Natalie vant rom konkurransen, men hvem tapte og måtte betale vinnerene?

Skrevet

Pengene ble tatt fra alle de tre taperlagene (like mye fra hvert lag).

Skrevet

Hvem tror dere vinner romkonkurransen etter at de ferdigstilte et nytt rom i går da? Det blir ihvertfall garantert ikke Natalie og Erlend denne gangen.

Holder en knapp på Firahna og Lasse jeg, akkurat denne uken ihvertfall.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg vil at skal vinne hele sulamitten. Kommer vel etterhvert det også!!!

Skrevet

Jeg håper på Bengt og Malcolm jeg.. elsker stilen de legger opp til :-)

Vil tro at Karin og Jon har hevet verdien på leiligheta si mest fordi de har mer møbler osv på badet sitt (og det er jo det takstmennen skal vurdere, ikke sant?).

Forøvrig syns jeg synd på Erlend... :-(

Gjest Frigg
Skrevet

Synes badet til Firhana og Lasse ble finest, men synes ikke badene sånn generellt var særlig praktiske eller brukervennlige.

Badet til Karin og Jon så direkte rotete ut med forskjellige stilarter.

Og så liker jeg ikke glassdører i dusjen heller. Grøss! :hår:

Enn om den går i stykker?! Eller er de forsterket på noen måte disse glassdørene? Slik som bilvinduer og sånt?

Skrevet

Jeg heier på Malcolm og Bengt OG Jon og Karin.

Synes at badet til Firhana og Lasse var kaldt og upraktisk.

Dessuten tror jeg at Erlend og Nathalie har gått litt i fella når de bruker så mye tid på gulvet og at de gjør det selv.

Gjest Frigg
Skrevet

Dessuten tror jeg at Erlend og Nathalie har gått litt i fella når de bruker så mye tid på gulvet og at de gjør det selv.

Jupp, enig der altså.

Gulvet hadde det nok vært best å la proffesjonelle ta seg av.

Og hadde det ikke vært greit å bare legge nytt golv over det gamle? (Billig isolering?)

Gjest Nicoline
Skrevet

Det var et kjempebra program - sendes det hver mandag ?

Skrevet

JEg synes badet til Jon og Karin ble finest.

Jeg syntes det var kjempestilig med den mørke vasken - gjorde at en fokuserte på noe annet enn at rommet var lite. en kjekk sak, syntes jeg :Nikke:

Men de hadde brukt forferdelig mye penger da :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Det var et kjempebra program - sendes det hver mandag ?

mandager kl 20:00 på tv 2. :wink:

Gjest Madden
Skrevet

Jeg håper at Firhana og Lasse vinner jeg...har sansen for de to!

Natalie og Erlend er bare travle å se på! :ler: orker ikke masinga hennes!!

De andre er også flinke, men jeg tror at det kan bli litt vel eksentrisk med både Karin og Jon, og Malcolm & Bengt! De er kjempeflinke altså, men det blir kanskje litt for personlig og sært?

Uansett..kjempegod og lærerik underholdning! Er helt hekta jeg nå! :ler:

Skrevet

Heier fortsatt på Bengt & Malcom , synes det de gjør er spennende med å ta vare på den gamle stilen til huset. :-)

Skrevet

Oj... Glemte å se på i går jeg, går helt surr i dagene når jeg har noen fridager..

Skrevet
Forøvrig syns jeg synd på Erlend... :-(
Akkurat det har jeg også tenkt!!

Heier på Karin og Jon, fordi de virker så trivelige.

Og de tror jeg vinner denne ukas konkurranse, fordi det andre badet var upraktisk mht lagringsplass.

Stilen til Malcom og Bengt "kler" huset best.

Gjest Frigg
Skrevet
Oj... Glemte å se på i går jeg, går helt surr i dagene når jeg har noen fridager..

Går i reprise på søndag kl 14:30 (iflg programmet på tv2.no).

Og i nr 19 spesial i kveld kl 20:00 handler det om bad!

:gleder meg:

Skrevet
Og i nr 19 spesial i kveld kl 20:00 handler det om bad!

Det MÅ vi jo bare se på vi som driver og pusser opp badet for tiden!

Men jeg skal bort med noen venninner i kveld, så da får enten mannen følge med og notere ivrig, eller kanskje heller ta det opp på video...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...