Kattefot Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Er det noen som har gode forslag til nettbutikker man finner fine kjoler til man skal være gjest i bryllup? Jeg skal i to bryllup i løpet av sommeren, og har lyst å kjøpe en kjole jeg kan bruke i begge to (det kommer ikke til å være samme gjester i bryllupene). Antrekk er satt til pent begge steder, så er altså ikke gallaantrekk. Ønsker å finne en fin maxikjole, gjerne i ferskenfarge eller i blå. Har noen forslag til kjoler eller nettbutikker å titte i? Har hittil sett etter kjoler på Nelly og Zalando. Tenker makspris jeg ønsker å betale er 2500,-
ToveM Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 .lightinthebox.com Kjøpte konfirmasjonskjole til datteren der, Veldig fornøyd. (men husk at toll og moms kommer i tillegg.)
Celita Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Kanskje du kan finne kjole på finn.no? Utrolig mye flott der til gode priser.
Armitage Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Pinupgirlclothing.com har innmari mange fine kjoler i utmerket kvalitet.
vesla86 Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Hva med Floyd? http://floyd.no/ProductList.aspx?ProductCategoryMap=KJOLER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå