Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

men-vs-women-after-a-breakup-11859.jpg

Noen som kjenner seg igjen? Menn VS Kvinner

Anonym poster: dd3db746dce8669fb002787249c0f8c1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

breaking-up-men-vs-women-12015.jpg

Anonym poster: 1810a178cf9597988118f7d87c567f61

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Har noen en påstand om hvordan det egentlig er? Eller er dette fasiten?

AnonymBruker
Skrevet

Mine erfaringer er at det første bildet der stemmer.

Nøyaktig det skjedde i de tre bruddene jeg har hatt.

Anonym poster: 077b3f3df05ca6da039b62bf772a2a10

Skrevet

Er vel en viss sannhet i bildene, men tror dette er veldig individuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring, motsatt rekke følge for kvinner i åpningsposten. De fleste kvinner jeg kjenner har hatt noen ny å gå til rett etter bruddet, og har da vært glade. Med tid og stunder har de angret, og gått mer mot stemningen i det første bildet.

Anonym poster: 57364fdb90a0b96b7bf01d54e3a6442c

AnonymBruker
Skrevet

Er vel en viss sannhet i bildene, men tror dette er veldig individuelt.

Jepp. Ikke minst har det mye å si hvem som slår opp. Den som gjør det har veldig ofte gjort seg "ferdig" med bruddet litt på forhånd, man har fått til til å bearbeide en del av det og ligger i forkant av den man slår opp med. Og siden det er kvinner som slår opp oftest, så er min erfaring at de har vært happy når de gjorde det, men mange har etterhvert angret.

Anonym poster: 57364fdb90a0b96b7bf01d54e3a6442c

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Dette er vel veldig individuelt, tror ikke kjønn spiller noen rolle her. Viktigere er hvordan man er som person, sosialt nettverk etc.

AnonymBruker
Skrevet

hmm..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen ligger i dette med empati, å bry seg om, å være glad i. Menn bryr seg som regel mer om, er virkelig glade i kjærestene sine. Damer bryr seg som regel, men da mest av alt om seg selv.

Dette er særs tydelig i dating-fasen, når kvinner stiller krav til menn og menn stiller krav til... seg selv.

Men-Vs--Women-Problems---Men-And-Women-Are-Unequal---Differences-Between-Men-And-Women.jpg

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen ligger i dette med empati, å bry seg om, å være glad i. Menn bryr seg som regel mer om, er virkelig glade i kjærestene sine. Damer bryr seg som regel, men da mest av alt om seg selv.

Dette er særs tydelig i dating-fasen, når kvinner stiller krav til menn og menn stiller krav til... seg selv.

Men-Vs--Women-Problems---Men-And-Women-Are-Unequal---Differences-Between-Men-And-Women.jpg

Tror ikke den er helt sann nei. Sånn jeg har fått med meg tenker ikke de fleste menn at de er fucked, men heller at det ikke e så nøye.

• Liker 5
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tror nok dette avhenger av hvem som gjorde det slutt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ulikt fra person til person. I noen tilfeller slik som i #1, i noen tilfeller slik som dette (har opplevd begge delene):

tumblr_m4gvr7hY9r1r1bcmto1_500.jpg

Digger forresten sånne menn vs. Kvinner bilder som er satt litt på spissen. Et lite utvalg for spesielt interesserte:

http://i.imgur.com/9eHGU.jpg

Endret av studerende
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

men-vs-women-part3-2.jpg

:P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

men-vs-women-after-a-breakup-11859.jpg

Noen som kjenner seg igjen? Menn VS Kvinner

Er mann og jeg kjente meg igjen i denne.

Har opplevd på avstand at andre også noen ganger opplever det sånn.

Når det er sagt, er det jo ikke nødvendigvis sånn med alle.

Man har jo dem som også finner en ny kvinne før dem gir slipp på den gamle og sliter svært lite i ettertid.

Anonym poster: 18474c143bc4f0186a4879c602fbdc10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, og jeg opplevde det som på bilde. Var nitrist i starten, og gråt lenge i strekk. Etter en stund gikk det sakte men sikkert over, og jeg var klar for noe nytt.

Anonym poster: 529961d2fb50b3aef23cc4a8dfef2b75

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor opplever de fleste menn det sånn egentlig? Har det noe med "man vet ikke hva man har før man mister det?"

• Liker 1
Skrevet

Ved brudd eller avslutning på noe godt i en datingfase, pleier jeg å grine en dag eller to. Få det ut hos venninner ett par dager. Så er det over, og man kan gå videre.

Men det er nok veldig individuelt.

Skrevet (endret)

Men hvorfor opplever de fleste menn det sånn egentlig? Har det noe med "man vet ikke hva man har før man mister det?"

Det er den som har satset mest som føler det verst.

Og typisk så er det vel ikke akkurat mye kvinner satser (i starten).

Endret av Steinar40
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er jente, og jeg opplevde det som på bilde. Var nitrist i starten, og gråt lenge i strekk. Etter en stund gikk det sakte men sikkert over, og jeg var klar for noe nytt.

Samme her. For meg har det alltid vært veldig tøft i starten(ikke orket å sosialisere meg, stirret inn i en vegg hele dagen med tomt blikk, null matlyst, alt føles tomt og jævlig m.m. :fnise:), men med tiden blir det ordentlig bra, og jeg kommer meg videre uten varige mén. :fnise: Men det SKAL være litt tøft og vanskelig, synes jeg, du skal ikke hoppe ut av et forhold med glede - for da kan ikke forholdet ha vært spesielt bra! Men misforstå meg rett, har man vært i et dårlig forhold og endelig har kommet ut av det, og er glad for det, er det selvfølgelig kjempeflott.

Hvem som blir mest lei seg, og hvordan og når det enkelte kjønn reagerer vet jeg ikke, det kommer jo an på så mye!! Tror ikke det er noen fasit, men det kan jo være en viss sannhet i bildene her. Min siste eks virket ikke spesielt lei seg rett etterpå(noen ganger vil man jo ikke innrømme at det er tøft, man later som om alt går fint, for man vil jo ikke være den "svake" parten), men en måned etter kom han til meg og sa han hadde det veldig vondt. Jeg derimot hadde blitt ferdig med det verste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...