Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opprinnelig mørkeblondt hår, eller kanskje det heller kalles 'kommunefarget' på slang. I lengre tid har jeg hos frisør fått blonde foliestriper, sånne som de hekler inn slik at det ser naturlig blondt og flott ut. Sist jeg var hos frisøren og ba om det samme, ble resultatet helt forferdelig. Hun som gjorde det flettet ikke stripene, men tok hele partier, og når første bleking var over ga hun meg beskjed om at SÅNN fikk jeg ikke lov til å gå ut derfra, for de hadde 'blødd', så hun satte inn noen nye. Det ble altfor blondt. Og for sterkt, så nå har jeg en skikkelig 'trailertrash' ettervekst som står i kontrast til det blonde. Det er uansett for sent å klage på dette nå føler jeg, men lurer på hva jeg skal spør om neste gang jeg er inne.

Er det f.eks mulig å legge inn noen mørkeblonde lowlights som matcher mitt naturlige hår 100%? Jeg vil ikke ha rødskjær liksom.. Jeg vil egentlig bare at håret skal se ut som noe ala dette her: LINK og IKKE sånn HER...

Noen tips?

Anonym poster: 3611a21b04dd2c75c01904257ca3b53e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

" :sjokkert:" til det siste bildet.. Jeg vet dessverre ikke, men du kan jo vise dem bildet av Jennifer og si at du ønsker den fargen? De vet vel hva de kan gjøre for å få et slikt resultat, tipper du må farge det gradvis..

Anonym poster: e835e334f8089229dd43480ce6462716

Skrevet (endret)

Jeg også hadde problemer med det en gang. ;)

Du kan legge på en lysebrun farge eller blond farge.. kjøp en farge som gjør det litt mer natturlig å kjøp stripehette;) Spørr de på vita de er veldig flinke;)

Endret av sml92
Skrevet

Jeg har opprinnelig mørkeblondt hår, eller kanskje det heller kalles 'kommunefarget' på slang. I lengre tid har jeg hos frisør fått blonde foliestriper, sånne som de hekler inn slik at det ser naturlig blondt og flott ut. Sist jeg var hos frisøren og ba om det samme, ble resultatet helt forferdelig. Hun som gjorde det flettet ikke stripene, men tok hele partier, og når første bleking var over ga hun meg beskjed om at SÅNN fikk jeg ikke lov til å gå ut derfra, for de hadde 'blødd', så hun satte inn noen nye. Det ble altfor blondt. Og for sterkt, så nå har jeg en skikkelig 'trailertrash' ettervekst som står i kontrast til det blonde. Det er uansett for sent å klage på dette nå føler jeg, men lurer på hva jeg skal spør om neste gang jeg er inne.

Er det f.eks mulig å legge inn noen mørkeblonde lowlights som matcher mitt naturlige hår 100%? Jeg vil ikke ha rødskjær liksom.. Jeg vil egentlig bare at håret skal se ut som noe ala dette her: LINK og IKKE sånn HER...

Noen tips?

Anonym poster: 3611a21b04dd2c75c01904257ca3b53e

Det er aldri forsent å klage. Sier du det fordi du mener det eller bare fordi du ikke tør å klage. Du har rett på å få det rettet opp av frisøren din gratis. Jeg ville ha stripet med en mørkere blond farge for å få det mer naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...